יום שישי, 27.1.2022, שעה: 21:00
אנדריי
אחרי הריב שלנו אתמול ירדנו לארוחת הערב בלובי והיא ישבה בשולחן אחר לבדה. היא אפילו לא הסתכלה עליי ואני מבין שבאמת פגעתי בה. היא אפילו לא הסכימה לישון איתי באותה המיטה ואני לא הסכמתי לתת לה לישון בסלון אז אני נרדמתי שם אתמול בלילה.אני כל הזמן אומר לה דברים שפוגעים בה ואז מתנצל והדברים חוזרים לקדמותם. זה תקף גם לגביה בדברים שהיא זרקה לאוויר ללא מודע ובשעת כעס ועצבים.
לפני שעה ירדנו לארוחת ערב ואני מדליק את מסך נעילת הטלפון שלי בנקישה אחת. השעה תשע-אפס-אפס ותכף חדר האוכל נסגר, וליזו צריכה לעלות בחזרה.
ירדנו ביחד והיא התעקשה להישאר ולהמשיך לאכול שם לבדה. היא לא אמרה לי את זה אבל כשקמתי מהשולחן שלי והסתכלתי על שלה, ראיתי שהיא לא קמה והבנתי שאין צורך לעשות משהו בנוגע לזה.
הפאק הכי גדול של שנינו זה שאנחנו רבים אחד עם השנייה וזורקים מילים ודברים מבלי להתכוון לזה ועדיין יש לזה השפעה.
רבע שעה עברה והיא עדיין לא הגיעה. אני יורד למטה. אני רוצה לדעת איפה היא נמצאת. אני לא אוהב להשאיר אותה ככה לבד.
כיביתי את הסיגריה ונכנסתי פנימה. הייתי במרפסת מספיק שקוע במחשבות מלאות עשן מסריח של סיגריות שעישנתי אחת אחרי השנייה.
לקחתי את הטלפון והכנסתי לכיס את קופסת הסיגריות שכמעט התרוקנה. אני צריך חדשה אבל קודם נביא את המפונקת.
טרקתי את הדלת וצעדתי לאזור המעליות. היא בדיוק נפתחה כשחבורה של אנשים יוצאת החוצה ואני נכנס פנימה. חסכו לי את הטרחה ללחוץ על הכפתור להזמנת המעלית.
דלתות המעלית נפתחות ואני יוצא החוצה. ״מה לעזאזל?״ אני אומר כשאני צופה בליזו עומדת בעמדת הקבלה יחד עם מרגו ותומס.
ליזו
״מה קורה פה?״ אנדריי עומד מולנו ומעביר את מבטו הסוער על שלושתנו. מרגו נראית כאילו בלעה את הלשון ותומס אדיש כהרגלו. כן, הוא כבר בריא לחלוטין והשתקם מאז התאונה שעשה בדרכו אל מרגו.״הם באו להשכיר פה חדר.״
״פה? ספציפית פה?״ הוא זרק גבה.
״כן, אנדריי. ספציפית פה. יש לך בעיה עם זה?״ אני משלבת ידיים ומרגו מניחה יד על הכתף שלי כדי לנסות למנוע ריב נוסף איתו. זאת הפעם הראשונה שדיברתי איתו מאז אתמול.
״מי הרשה לך להביא אותם לפה?״
״לא יודעת, הרשיתי לעצמי משום מה. ולך מי הרשה להתנהג כאילו המלון הזה בבעלותך?״
״אני סגרתי לנו כאן חופשה אז למה זה היה טוב להביא גם אותם לכאן? לא חסרים מלונות ומקומות לינה בקליפורניה.״ הוא אומר בטון סמכותי.
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...