פרק 64- דאבל דייט

3.1K 106 65
                                    

יום שני, 12.2.2022, שעה: 21:00

״זה המקום?״ אני מלטפת בידי הפנויה את כתפו של אנדריי כשהוא אוחז בידי הימנית. ״זה המקום.״ מתאו משיב במקומו. מרגו מחדשת את שפתון הדובדבן שלה על שפתיה העבות.

מרגו התקשרה אליי היום בצהריים והחליטה שהיא רוצה שנצא לדאבל דייט עם הבנים כי זה יעזור לקשר בין ארבעתנו ובטח בין שתינו. הסכמתי לזה. גם אנדריי.

אנדריי נעצר והוריד מעט את השמלה הקצרצרה שלי למטה, מסתירה יותר ירכיים. לא הייתה לי בעיה עם זה. הוא לא העיר לי לגבי הלבוש. אלוהים. אני לא אוכל ללבוש יותר שמלות מיני וג׳ינסים צמודים כשהבטן תתחיל מעט להתנפח.

״הי, הזמנתם מקום?״ המארחת אוחזת בידה אייפד והיא עומדת בכניסה למסעדה.

״כן, הזמנו ארבעה מקומות בשעה שש. זה על שם מתאו סיביליה.״

״אין בעיה. בתיאבון.״

אנחנו עונים לה פה אחד והיא מחייכת אלינו בחביבות כשהיא זזה ונותנת לנו להיכנס פנימה.

אנדריי מרים את ידי שמשולבת בשלו ומנשק אותה. אני מחייכת אליו והוא רוכן ומנשק את קודקוד ראשי. הרגשתי נאהבת.

״אנחנו יושבים כאן.״ אנדריי קובע ומחליט שאנחנו יושבים בחוץ. האוויר הערבי מלטף ונעים. הייתה הרגשה טובה וחיבור בין ארבעתנו.

ברגע שהתיישבנו מלצרית ברונטית צעירה ניגשנו אלינו. ״הי, אני אוליביה ואני אהיה המלצרית שלכם הערב. אז מה תרצו להזמין?״ היא שולפת פנקס ועט ומוכנה לרשום.

״תביאי לבנות רביולי שמנת ואנחנו ניקח פלטת בשרים. אוקיי?״ אנדריי בחן את המבטים שלנו כדי לוודא שאנחנו בסדר עם ההחלטה הזאת. ענינו פה אחד.

״אוקי, ומה לשתות?״ היא מביטה בי. אני מבינה שיין אני לא יכולה לשתות ואני בסדר עם זה. אני רק חושבת על הרגע שאני אגע באלכוהול וזה יסכן את העובר שלי. אלוהים. זה מפחיד.

״אנחנו ניקח מים.״ אני מצביעה על מרגו. ״ולהם תביאי את מה שהם רוצים.״ אני מושכת כתף. היא רושמת בהנהון קל ומרימה מבט.

״תביאי לנו יין אדום.״ מתאו משיב. היא מהנהנת ורושמת. ״אוקי, בעוד חצי שעה אתחיל להגיש את האוכל ובינתיים אביא לכם שתייה.״ היא מחייכת חיוך חביב ומתאו מהנהן אליה.

הנייד שלי נדלק על השולחן ואני ישר חוטפת אותו לפני שאנדריי שם לב ושואל שאלות. זאת הודעה ממרגו. אני מציצה אליה ורואה שהיא עם הטלפון מתחת לשולחן, כמוני.

מר: מחר אנחנו נוסעות למרי. אני אשלם עלייך. אני רוצה לבדוק אם יש משהו חדש. אל תספרי לאנדריי.

אני לא רוצה להסתיר ממנו.

מר: את חייבת, הוא יבקש לבוא איתנו. אל תהיי מטומטמת ותשמרי על הפה שלך. הוא לא חייב לדעת כל דבר. זה לא שאני משדלת אותך לזנות. זאת רק מגדת עתידות שדי צדקה בדברים שאמרה.

Dear old friendWhere stories live. Discover now