פרק 48- שיחה בארבע עיניים

4.1K 119 123
                                    

אותו יום, שלישי, שעה: 23:40
הפרק מכיל תוכן מיני מפורט. 14+

אני מנשקת את אנדריי ומוציאה בנשיקה הזאת את כל המטענים והאגרסיות שלי.

אני מזדקפת ורוכבת עליו באגרסיביות כשהוא מחזיק במותניי ובכל פעם מוריד אותי לנשיקה. לפני שאני יורדת הוא הופך אותנו ונמצא בין הרגליים שלי.

הוא מנשק את האיבר שלי ועולה למעלה. מנשק כל חלק חשוף בי ונוחת על שפתיי. אני מלטפת את השיער שלו ומניחה את ידי על הלחי שלו מעוטרת הזיפים. הוא נראה כל כך גברי ככה.

״מספיק להיום.״ הוא קורע את שפתיו משלי. הוא קם ממני ונעמד, מחזיק בידי ומכריח אותי לעמוד. הוא גורר אותי לחדר המקלחת וסוגר את הדלת.

הוא פותח את זרם המים ואנחנו נכנסים פנימה ביחד. אני שוטפת את הפנים והשיער שלי והוא עושה אותו הדבר. אני נשענת על גבו הגדול ומחבקת את מותניו.

הוא מסתובב אליי ומחייך חיוך חושף שיניים. הוא הגבר הכי נקי וגברי שיצא לי לראות. רק מלהסתכל עליו הוא נראה ככה.

הוא רוכן לנשק אותי ואני כורכת את ידיי סביב צווארו. הוא מתכופף מעט ומרים אותי אליו. הוא מצמיד אותי לקיר כדי שלא אחליק לו והוא מחזיק בי חזק. אני סומכת על הידיים הגדולות והגבריות האלה.

״חשבתי שמספיק להיום.״

״שיניתי את דעתי.״

״אוקיי.״ אני מצחקקת.

הוא מכניס את איברו שוב לשלי ואני עוצמת את עיני בעונג. זרם המים המשיך לשטוף אותנו. הוא הקפיץ אותי עם כל חדירה אגרסיבית ועמוקה שלו. שפתיו נחות על שלי ואני פולטת גניחה שמטלטלת אותי.

מרגו
אני והבחור יושבים בבריכה אחרי שיצאנו לפני שעה וחצי מחדר האוכל שכבר החל להתרוקן. עוד מעט שתיים עשרה בלילה והמלון ריק מאנשים. יש כמה זוגות בודדים שיושבים בתוך הלובי אבל הבריכה ריקה לגמרי.

אני חולצת את נעלי העקב שלי ומתיישבת על אחד מכיסאות השיזוף ששוכבים עליהן והוא יושב מולי, מביט בי.

״האם אוכל לקחת אותך לדייט מחר בערב? אני מקווה שאת נשארת ימים נוספים.״ הוא שואל בנימה רצינית. הוא מדבר בשפה גבוהה. יש לו מבטא אמריקאי יפהיפה. הוא מדבר כמו אזרח אמיתי.

״אני נשארת ואשמח לצאת איתך.״

הוא מעקל את שפתיו לחצי חיוך עקום ומושיט את פרק כף ידי לפיו. שוב הוא מנשק אותה. הוא מתנהג כמו ג׳נטלמן אמיתי.

Dear old friendWhere stories live. Discover now