פרק 16- תהיו בשקט

6.5K 233 89
                                    

יום שלישי, 10.1.2022, שעה: 22:00

היום בבוקר הלכתי לבקר את תומס בבית החולים עם מרגו והוא באמת צריך מנוחה כמו שדייב אמר. מרגו נישקה אותו והחזרה שלהם רשמית. אני לא חושבת שבכלל הייתה פרידה מלכתחילה. היא רק כעסה וסירבה לדבר איתו.

עכשיו השעה עשר בלילה ואני נמצאת במועדון לילה עם חברתי הטובה. כמובן.

אני ומרגו נכנסות למועדון ואני שואפת ללא רצון את ריח הסיגריות הדומיננטי בחלל המועדון הסגור והמחניק. היא הבטיחה שהיא לא תעזוב אותי אף לרגע. היא שילבה את אצבעותיה בשלי ואני נגררתי אחריה.

ניגשנו אל הבר והיא הציגה לברמן תעודת זהות. לרגע אחד זה בלבל אותי עד שנזכרתי שזאת תעודת זהות מזוייפת שהיא עשתה במיוחד בשביל למועדונים.

כשהברמן אישר שהיא בגיל החוקי היא חייכה אליי חיוך חושף שיניים והסתובבה כדי להביט בו מוזג לנו צ׳ייסרים של וודקה.

״שנהנה תמיד. לחיים.״ הכוסות שלנו נקשו אחת בשנייה והרמנו אותן לפה. גמעתי את כל הנוזל הצורב ונתתי לו למלא את חלל גופי בלהבות. ״חזק, אה?״ היא מחייכת אליי ושיערה השטני שנראה שחור פחם בתאורה הסתלסל על כתפיה החשופות.

״חבר שלך שוכב בבית חולים ואנחנו יוצאות למועדון. אנחנו כל כך מדהימות.״ אני מצחקקת. היא הסתכלה עליי ואת המקום של החיוך תפס קו ישר ומבט קשה. מחקתי את החיוך שלי וחשתי טיפשה על בחירת המילים שלי.

״אני מצטערת, מר.״ אני מלטפת את ירכה והיא מושכת את כתפה. ״תביא לי שני צ׳ייסרים נוספים של נקי.״ היא מושיטה לו שטר של מאה דולר אחרי שהוא לא לקח כסף על הצ׳ייסרים הנוספים בטענה שזה על חשבון הבית. אחלה של מועדון. באמת.

״לחיים בסיבוב שני!״ היא צורחת על רקע המוזיקה והכוסות שלנו נוקשות אחת בשנייה, שוב. אני גומעת את כל הכוס והגרון שלי כבר מחליק את הנוזל החריף שהוא התרגל לבלוע. 

״בואי.״ מרגו קופצת מהכיסא הגבוה בבר ומושכת אותי אחריה. אני קמה בהתנגדות קלה. ״יאללה... לרקוד! יאי!״

מרגו רוקדת מולי ומשליכה לסביבה קצת מהביטחון העצמי הגבוה שלה. היא מעלה ומורידה את ידיה לאורך גופה המלא קימורים נשיים בזמן שהיא שרה את מילות מוזיקת הטכנו הרועשת. ״יאס!״ אני מועדדת אותה ומצטרפת לרקוד איתה.

אני מנענעת את האגן ומזיזה את הגוף לפי קצב המנגינה. גבר נאה בשנות העשרים לחייו נצמד אל מרגו מאחורה והניח עליה ידיים. היא העיפה אותו ממנה מבלי להסתובב בהבעה גועלית. אני צוחקת.

אני מעלה את ידיי לאורך גופי ומורידה באיטיות כשאני זזה בקצב השיר ברקע.

בחור נצמד אליי מאחור ואני לא טורחת להסתובב אליו. ידיו מונחות על המותניים שלי וידיי מונחות על הידיים שלו, אני תומכת בו כשהוא מנענע את גופי. אני אוהבת גברים כאלה. אם אנדריי היה כאן הייתי רוקדת בשבילו.

Dear old friendWhere stories live. Discover now