פרק 31- עוגת בננות

7.4K 211 91
                                    

יום רביעי, 18.1.2022, שעה: 11:40

אנדריי
״בוקר טוב.״ הערתי אותה בנשיקות על הצוואר ושפתיה הסגורות והמלאות. היא התמתחה במיטה וכיסיתי את גופה העירום.

״בוקר טוב.״ היא עונה בקול צרוד. אני מחייך והיא לא מבינה מה פשר החיוך. ״יאללה, תקומי ותתארגני.״ אני מצליף על הירך החשופה שלה והיא גונחת בכאב.

״הכאבת לי, דפוק!״

אני מנשק אותה נשיקה ארוכה רגע לפני שאני יוצא מחדר השינה. אני נותן לה להתארגן בינתיים ולהתאושש מלילה פרוע.

הכנתי לה משהו שהיא תאהב.

אחרי רבע שעה היא יוצאת החוצה עם סדר מבולגן בצורה יפהיפה וחולצה לבנה שלי. אני גם רואה שהיא שמה בוקסר שקצת גדול עליה. טוב, אפשר להבין.

״מה זה הריח הזה?״ היא מרחרחת את האוויר ומנסה לזהה את הריח של העוגה שהיא הכי אוהבת. ״עוגת בננות.״

״אתה לא באמת הכנת.״

״אני באמת הכנתי.״

״די, מה?״

אני מחייך ומסתובב כדי להוציא מהתנור את התבנית. אני מניח אותה לפניה על הדלפק. ״יאללה, תתפרעי.״

״רגע, אני צריכה לדבר איתך על משהו.״ היא מתיישבת סביב השולחן ומניחה עליו את ידיה המטופחות. ״תדברי.״

״אתה אמרת שדיברת עם דייב. אתה אמרת שאתה לא מאמין לי. למה הבאת אותי לכאן אם זה ככה? זה מרגיש-״

״אני לא הייתי רציני, ליזו.״

״אתה מה?״

אני מתיישב מולה ודוחף הצידה את התבנית החמה. היא נועצת בי מבט שורט.

״ליזו, אני לא מאמין למה שאני שומע. אני מסרב להאמין שדבר כזה קרה וכשזה בא מדייב. אבל-״

״מה? תגיד לי-״

״אבל!״ אני קוטע אותה. ״אני ניתקתי לו את הטלפון בפנים. הרגשתי שאני צריך לבדוק את זה. אם זה נכון ויש לך הוכחות לזה, אני בצד שלך. הוא אמר לי שיהיה משפט ואני אבוא איתך לשם. אני נשבע.״ אני מחזיק את הידיים שלה ומלטף אותן. היא מושכת אותן אליה ומסרבת להאמין לי.

״אז למה אמרת שאתה לא מאמין?״

״אני מאמין. אני מרגיש כל כך הרבה דברים לגבי זה. אני בחיים לא חשבתי שיקרה דבר כזה. לא חשבתי שהוא עד כדי כך חולני ומטורף. אני כאן. אני שומר עלייך ואני לא אתן לו להתקרב אלייך.״ אני מדבר באיטיות על מנת שתבין שאני רציני.

ליזו
״הוא הרס לי את החיים, אנדריי.״

״אני מצטער שאני יודע את זה רק עכשיו. אני לא עוזב אותך אפילו לרגע. ליזו, את רוצה לשתף אותי ולהגיד לי למה הוא עשה לך את זה? הוא אמנם חולני שאני מגלה רק עכשיו אבל אני יודע שזה לא קרה סתם. עשית משהו שגרם לו להתנהג ככה?.״ הוא מביט לתוך עיניי ואני רואה שהוא באמת נמצא כאן בשבילי והוא רוצה לדעת.

Dear old friendWhere stories live. Discover now