פרק 23- שתקתי הרבה זמן

5.5K 184 45
                                    

שלושה ימים אחר כך, 15.1.2022

ליזו
השלושה ימים האחרונים עברו בצורה איטית שהרגישה לי כמו חודש שלם. הלוואי שיכולתי להחזיר את הזמן לאחור.

היום זה הזמן שלי לשבור שתיקה.

השעה שמונה בבוקר וההורים שלי כבר יצאו לעבודה במשרדים. אני כבר התלבשתי אחרי המקלחת. לבשתי טרנינג שחור וחולצה לבנה חלקה. נעלתי נעלי אולסטאר שחורות והייתי בשקט לאורך כל הזמן שבו התארגנתי בחדר שלי כשמרגו ישנה.

לא התאפרתי בכלל כי אין לי בשביל מה. אספתי את השיער לקוקו גבוה וחבשתי כובע שחור. הכנתי את התיק שלי עם הדברים שארזתי פנימה. שמתי בכיס ארבע מאות דולרים שהיו לי במגירה ויצאתי מהחדר בטריקת דלת שקטה.

הבית היה מואר מאור בוקר בלבד.

פתחתי את דלת הכניסה עם המפתח שלי ויצאתי החוצה. נעלתי את הדלת וניגשתי לאזור המעליות. אחת מהן נפתחה ואחד השכנים שלי יצא מתוכה ואני נכנסתי פנימה.

אני שלמה לגמרי עם ההחלטה שאני הולכת לעשות. זה היה צריך להיעשות כבר לפני שנה. שתקתי הרבה זמן ואני מקווה שזה לא ישחק נגדי הפעם.

כשהמעלית מגיעה ללובי הדלתות נפתחות ואני יוצאת החוצה. אני תופסת את המונית הראשונה שאני רואה עוד לפני שאני טורחת להזמין אחת ואני עולה עליה.

״בוקר טוב. לאן את צריכה לנסוע?״

״בוקר טוב. תיסע לתחנת המשטרה.״

״אוקיי.״

אני מביטה בנוף החולף על פניי במשך רבע שעה שלמה. לא אכפת לי להתעכב עוד דקה או שתיים כשאני יודעת שאני הולכת לעשות את זה. אני חייבת.

״הגענו.״ הוא מודיע.

אני שולפת את השטרות מהכיס שלי ומוציאה לו מאה דולר. אני ממתינה לקבל עודף ואז אני יורדת מהמונית. אני רוכנת אליו בחלון של המושב הקדמי.

״תוכל לחכות לי כאן?״

״אני אחכה, אבל זה יעלה כסף.״

״אין בעיה.״

אני מסתובבת ומתחילה לצעוד לעבר המקום שהייתי צריכה להגיע אליו כבר לפני שנה. פחדתי. פחדתי שלא יאמינו לי אף על פי שיש הוכחות, פחדתי שיפגעו בי, פחדתי מכל כך הרבה דברים ורק עכשיו אני אוזרת את האומץ החד פעמי הזה. אני מנצלת אותו לפני שאני אתחרט ויהיה מאוחר מדי לעשות את מה שאני צריכה.

אני נכנסת פנימה ובקבלה יושבים שלושה שוטרים. אני ניגשת לשוטר הראשון שאני רואה. אני מסתכלת על תג השם שלו.

תיאו לורנס.

״שלום. אני רוצה להגיש תלונה.״

״שלום. תלונה בגין מה?״

״ניסיון לרצח והתעללות מינית.״

אוקיי, הפרק הזה הולך להיות קצר אבל הפרקים הבאים לא. הפרקים הבאים הולכים להכיל תוכן שעלול לעורר טריגר אצל אחד מהקוראים שלי וזה לא משהו שאני רוצה שיקרה. ואם קשה לכם לקרוא דברים כאלה אני אשמח שתדלגו הלאה.
אוהבת אתכם המון!

Dear old friendWhere stories live. Discover now