יום שני, 16.1.2022, שעה: 11:50
הפרק מכיל פלאשבק של ניסיון רצח.אחרי אתמול בלילה והנשיקה הראשונה שלי עם אנדריי זה הכניס אותי קצת לאופוריה שגורמת לי להרגיש שהעולם ורוד ומושלם. הלוואי שההרגשה הזאת הייתה נשארת איתי לנצח.
פתחתי את המחשב במטבח והתחלתי לחפש משפטים שהיו בסיטואציות כמו שלי ומה קרה בסוף. אני רוצה להיות מוכנה לרגע הזה.
אנדריי לא יגיע למשפט כי הוא לא יודע על כלום ואני לא רוצה שזה יתפוצץ לו בפנים כמו שקרה עם אמא שלי. אגב, אמא שלי לא ישנה כאן מהיום שהגשתי תלונה.
מילי סיפרה לי שהיא ארזה כמה דברים, לקחה את הרכב שלה ונסעה לאחותה בסן דייגו והודיעה לבוס שלה שהיא לוקחת חופש מהעבודה.
אני יודעת שהיא עזבה בגללי ואין צורך להכחיש את זה. היא לא יכולה להתמודד עם המצב הנוכחי והיא בחרה לקום וללכת.
נשמע כמו בעיה שלה.
מכשיר הטלפון שלי רוטט במקומו ליד המחשב. אני מרימה אותו ורואה שזה ג׳ונתן טיילר, השוטר שחקר אותי באותו היום שהגשתי תלונה והבאתי לו את המספר שלי באופן אישי כדי שיעדכן אותי בכל המתרחש.
״הלו?״
״היי, בוקר טוב. אני צריך לדבר איתך.״
״תדבר. קרה משהו?״
״אבא שלך במעצר, הוא רוצה שתגיעי לדבר איתו עכשיו. תוכלי לעשות את זה?״
״למה הוא רוצה שאבוא? כדי שיקלל ויאשים שאני גרמתי לו לשלם על החטאים שלו? בשביל זה הוא רוצה שאבוא? לא, תודה.״ אני מסרבת בלב שלם שיודע שזה לא יגמר בצורה טוב. זה דייב הולר.
״תראי, הוא לא יכול לעשות לך כלום כשהוא מאחורי סורג ובריח. רק תבואי ותשמעי את מה שיש לו לומר לך. אין לך מה להפסיד הרי. כבר עשית את מה שהיית צריכה ותכף זה נגמר.״ הוא אומר בנימה מרגיעה וגורם לי להסתכל על חצי הכוס מלאה בסיפור הזה.
״טוב, בסדר. מתי להגיע?״
״את יכולה להגיע עכשיו.״
״אני מגיעה בתוך רבע שעה.״
״אני מחכה לך. יום טוב.״
״יום טוב, ביי.״
* * *
אני נכנסת לתחנת המשטרה וג׳ונתן מיד מבחין בי וניגש. ״היי, בואי איתי.״ הוא מחייך אליי ואוחז בידי כשאני משתרכת אחריו.
אנחנו יורדים קומה אחת והוא פונה שמאלה במסדרון. הוא מברך לשלום שוטר שחולף על פנינו והוא מעמיד אותי מול תא מעצר.
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...