פרק 24- אתה עצור

5.4K 205 112
                                    

אותו יום,ראשון, 15.1.2022, שעה: 10:21

דייב
נכנסתי לחדר הישיבות ומייגן כבר עמדה. היא הכינה מצגת של ההכנסות בשבוע שעבר והסבירה על זה.

הדלת נפתחה ושני שוטרים עמדו בפתח.

מייגן עצרה את הישיבה וכולם מיקדו את תשומת ליבם בשני השוטרים. הם בחנו אחד אחד. ״מי זה דייב הולר?״ שוטר אחד גבוה ובהיר שאל. הרגשתי מבולבל.

״זה אני.״ נעמדתי. ״מה קרה?״

״אתה עצור בחשד לניסיון רצח והתעללות מינית. בוא איתנו בבקשה.״ הוא סובב אותי כלפי העובדים ואזק אותי מולם. הרגשתי הלום בושה. ״יש לך את הזכות לשמור על זכות השתיקה, כל דבר שתגיד יכול לשמש כנגדך בבית המשפט.״

״מה זה? הי, הי, הי!״ מייגן ניגשה אלינו ותפסה את אחת הזרועות שלי. ״על מה אתה מדבר? מי הגיש את התלונה הזאת? זה בעלי ואתה לא יכול לקחת אותו ככה.״

״זה בעלך? מצוין. את מוזמנת להתלוות אלינו לתחנת המשטרה. המתלוננת כבר נמצאת שם.״ השוטר שאזק אותי הסביר לה את המצב. זה ליזו. הזנזונת הקטנה הזאת. אני ארצח אותה. הייתי צריך לרצוח אותה עוד לפני שנה. אני לא מאמין שהיא עשתה את זה.

״אתה לא יכול לקחת אותו ככה. בבקשה!״ היא מנסה להתחנן בפני משהו שאפילו אין לו סיכוי. הזנזונת הקטנה הזאת... אני באמת ארצח אותה. אני נשבע בראש של מילי שאני אהפוך אותה לבת יחידה.

״גברת, העניין הזה רציני ויש הוכחות. אנחנו לא יכולים לשבת בשקט כשהעניין הזה נחשף. המתלוננת בחרה להגיע ולהגיש תלונה. אנחנו באים לעצור את החשוד כי זאת העבודה שלנו. את מוזמנת להתלוות אלינו.״ הוא תפס את הידיים שלי ולקח אותי לדלת במשיכה.

״אני אקח את התיק שלי. תחכה.״

* * *

ליזו
ישבתי בספסלי ההמתנה בתחנת המשטרה וההורים שלי נכנסנו פנימה עם שני השוטרים שדיברתי עם אחד מהם. תיאו לורנס. הוא תפס את אבא שלי כשהוא אזוק ואמא שלי עמדה להתעלף כשראתה אותי שם. היא פערה את פיה ומבטה הקשה ננעץ בי ללא תזוזה.

״אליזבת...״ היא קראה. בקולה נחשף עד כמה היא לא מאמינה למה שהיא רואה מולה. לרגע זה היה נראה כאילו היא מדמיינת וזאת לא אני שעומדת כאן.

״חתיכת זונה!״ אבא שלי ניסה להתקרב אליי ואני פסעתי לאחור, גורם לי לצייץ בבהלה ולהביט לו בעיניים הקשות האלה.

״את... את הגשת עליו תלונה?״ אמא שלי שואלת אותי והכעס שלה התחלף בבלבול.

כשאני אמרתי שאני מרחמת עליה כי היא לא יודעת מה קורה בבית שלה וכשכל הסיפור הזה יתפוצץ זה לגמרי יכה בה חזק. היא מעולם לא ידעה. מעולם לא חשדה.

Dear old friendWhere stories live. Discover now