יום שלישי, 24.1.2022, שעה: 11:50
״בייבי שלי.״ אני שומעת את קולה של מרגו ואני מבינה שהיא מדברת עם תומס. הוא כבר היה אמור להשתחרר מבית החולים היום. רגע, הוא?
אני קוטעת את המחשבה ומעיפה מעליי את השמיכה של מרגו. אני יוצאת החוצה ויורדת במדרגות. אני רואה את תומס יושב חבוש על הספה לצד מרגו כשהוא נשען עליה והיא מלטפת את שיערו. היא באמת נראית מאושרת. זה הדבר הכי יפהיפה שראיתי אי פעם. הלוואי שאנדריי היה כאן בשביל זה.
״תומס?״ אני מחייכת בתחילת המדרגות ושניהם מרימים אליי מבט במקביל. אני מחייכת בהערצה לזוג המדהים של חיי.
אני מתקרבת אליהם ורוכנת כדי לחבק אותו. מרגו מחייכת אליי באושר. היא סוף סוף קיבלה את החבר שלה בחזרה אחרי ש״זרקה״ אותו.
״תעלי למעלה להתארגן ואני אזמין אוכל.״ היא מודיעה. אני מחייכת אל שניהם וחוזרת על צעדיי במדרגות.
הטלפון שלי מצלצל בחדר השינה של מרגו על המיטה שלה. אני מרימה אותו בתקווה שזה אנדריי שמתקשר. זה מספר חסוי.
אני עונה.
״אנדריי?״
״לא, זנזונת. זה אבא. מה שלומך?״
אני קופאת במקום ואני נדהמת מצורת הדיבור שלו שכבר הפכה לרגילה ונורמלית. אני לא יודעת מה אני חושבת על זה.
״מה אתה רוצה?״
״ככה עונים לאבא?״
״מה אתה רוצה?״ אני שואלת שוב.
״אני יוצא בקרוב.״
״יוצא מאיפה?״
״מכאן. אני יוצא בקרוב. אני אגיע לחפש אותך. אני ארצח אותך, אליזבת. את עשית טעות וידעת את זה. אני אפגע בך, בתומס, במרגו. אני אפגע בכל הקרובים שאת אוהבת. ניסית להרוס לי את החיים, אני אהרוס את שלך באמת. ביי, מתוקה שלי.״
השיחה מתנתקת.
אני מתחילה לדמוע ללא שום הבעה. אני לא מביטה על שום דבר אחר מלבד המחשבות שהאנשים שאני אוהבת יפגעו על ידי האיש שאהבתי. ההורה שלך.
אני לא יכולה לספר להם.
אנדריי
אני נכנס הביתה וזורק את המפתחות על השולחן במטבח. אני מגלה את קלואי שוכבת על הספה שלי עם חלוק לילה מעורר תאווה.״מה את עושה פה?״
״אממ, מה שאתה עושה פה?״
״יופי.״ אני עונה בחוסר עניין.
דפיקה בדלת קוטעת רגע שיכל לקרות כאן. אני מסתובב בעצבים. ״קלואי, תיכנסי לחדר.״ אני מורה לה לפני שאני פותח את הדלת. היא לא קמה. ״עכשיו, קלואי.״
כשהיא משאירה את הסלון ריק אני ניגש לדלת ופותח אותה לרווחה. כמובן. ליזו הולר בכבודה ובעצמה. היא עומדת שם בפרצוף של כלבלב מוכה וחסר ישע. בטח היא באה להתנצל אחרי שהתנהגה כמו כלבה.
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...