יום שלישי, 13.2.2022, שעה: 13:00
״איפה אנדריי?״ מרגו שואלת כשהיא מתניעה את הרכב שלה. ״הוא בבית. אמרתי לו שאנחנו נוסעות לסנטה מוניקה.״ אני חוגרת חגורת בטיחות. היא נראית מופתעת.
״מה, מרגו?״
״לא, סתם... יפה שהוא נתן לך לנסוע לבד מחוץ לעיר איתי. חשבתי שהוא ינדב את עצמו לבוא וידחף.״ היא מורידה מעל ראשה את משקפי השמש ומניחה אותם בשמשת הרכב הפינימית.
״מרגו, אני לא ילדה קטנה והוא לא אבא שלי. אנחנו ביחד ואני לא צריכה לשאול אותו אם אני יכולה לנסוע מחוץ לעיר עם חברה. הוא לא דבוק לתחת שלי כל היום, יש לו את העיסוקים שלו. סעי.״
הנייד של מרגו מצלצל והיא רוכנת קדימה כדי לענות לשיחה ממתאו. הוא במתקן טלפון לרכב. סוף סוף היא נהייתה בטיחותית.
״כן, בייב.״ היא עונה לו ואני מחייכת במבוכה למשמע הכינוי שלה למתאו. היא הייתה קוראת ככה רק לתומס. אני שמחה שהיא עברה הלאה. אני מקווה שהוא לא ינסה לחזור ולשבש לה את היחסים עם מתאו על תקן שנאת חינם.
״איפה את?״ קולו רגוע.
״נסעתי עם ליזו לסנטה מוניקה. מה אתה צריך?״ היא מבצעת פנייה ועוצרת ברמזור שמתחלף לאדום. אני מוציאה מתיק הצד שלי גלוס שקוף ומורחת אותו בלי להיעזר במראה.
״אני שוקל לעבור לקליפורניה עם מנדי. מה את אומרת על זה?״ הוא נשמע טעון, מצפה לקבל תשובה כנה. אני במקומה הייתי נזהרת עם תשובה פזיזה.
״אני אומרת שנדבר על זה בערב כי אני באמצע נהיגה עכשיו. אתה אצלי?״
״לא, יצאתי קצת להתאוורר בטיילת ליד החוף. חשבתי לצאת לצהריים איתך.״
״אנחנו נחזור בערב, אל תחכה לי. אם אתה צריך משהו אז אני זמינה בנייד.״
״כן, בסדר.״
״ביי.״
* * *
״בואו, יקירות. הכנתי את הקפה.״ אני סוגרת את דלת הבית של מרי בזמן שאנחנו מתקדמות אליה. היא מחבקת את מרגו וכשהיא קולטת אותי היא מסתכלת לתוך העיניים שלי ואני מרגישה כאילו היא מסתכלת לתוך הנשמה שלי. היא הסתכלה עליי כאילו ראתה משהו.״בואו.״ היא מרימה את ספלי הקפה ואנחנו הולכת אחריה במסדרון. היא נכנסת לחדר עם מרפסת והאור כבוי. קרני השמש חודרות פנימה ופוגעת בקיר הנגדי.
מרגו מדליקה את האור וסוגרת את הדלת.
יש שולחן עם כיסא ומולו שני כיסאות נוספים. זה עבור הלקוחות שלה. בפעם הקודמת ישבנו בסלון כי לטענתה החדר שלה היה בשיפוצים.
מרגו מוציאה מאתיים דולר ומניחה על השולחן שלה. מרי מחייכת בחביבות ומוציאה את חבילת קלפי הטארוט שלה.
YOU ARE READING
Dear old friend
Romance9.11.21 להורים הצעירים של ליזו הולר יש חבר ותיק בשם אנדריי קמפיאנו והוא בן בית אצל משפחת הולר המכובדת. ליזו מכירה את אנדריי מאז שהייתה בת שתיים-עשרה ומאז היא פיתחה כלפיו אובססיה מתוקה שעם השנים התעצמה והפכה לרגשות אמיתיים וא-ס-ו-ר-י-ם. להפתעת ליזו...