פרק 50- הזדמנות שנייה

3.3K 183 67
                                    

יום חמישי, 2.2.2022, שעה: 10:00

אני יוצאת מהמקלחת ומהדקת לגופי את המגבת. אנדריי יצא למרפסת לעשן סיגריה ואני מתארגנת כדי לרדת לארוחת בוקר. בדרך אני אעיר את מרגו.

אנדריי מסיט את הווילון כשהוא נכנס פנימה ונושף נשיפה ארוכה וחדה. הוא מתקרב כדי לנשק אותי ואני נרתעת.

״תיקח מסטיק.״ אני דורשת.

״את רומזת שיש לי ריח רע?״ הוא מצמצם את עיניו לעברי ומסתכל עליי בעצב מזויף.

״לא. אתה עישנת ואני יצאתי ממקלחת. תאוורר את עצמך ותיכנס להתקלח.״

הוא מצחקק וחולף על פניי במהירות. הוא מדביק נשיקה רכה על הגב שלי ונכנס לשירותים. אני מושיטה יד ו״מנקה״ את הנשיקה עם היד בהבעת גועל.

אני שונאת סיגריות.

אני שמה הלבשה תחתונה בזריזות ומוציאה קרם גוף בריח קוקוס. מיד אחר כך אני מוציאה משם שמלה פרחונית קיצית וכפכפים. אני בוהה בכפות רגליי המטופחות ומחייכת כשאני נזכרת באותו הלילה שאנדריי נישק את כפות רגליי.

אני לוקחת מהשידה את הכרטיס המגנטי לחדר ויוצאת החוצה. אני הולכת עד סוף המסדרון לחדר שלוש מאות ועשרים, החדר של מרגו. אני מקווה שהיא ערה.

״אני לא רוצה! למה אתה לא מבין?!״

אני שומעת את הצעקות שלה מבחוץ ואני דופקת על הדלת מספר פעמים. ״מרגו!״

אני שומעת אותה צועדת לפתוח את הדלת. היא עומדת מולי כשטלפון מוצמד לאוזנה. היא מסמנת לי בתנועת ראש להיכנס ואני מהנהנת וטורקת אחריי את הדלת.

״באיזה קטע? אתה חושב שאתה יכול לשלוט על היחסים האלה בשלט רחוק?!״

היא צועקת בטלפון ואני לא אומרת לה לדבר יותר בשקט ורוגע. אני יודעת שזה תומס. מגיע לו לחטוף את הצעקות והנזיפות האלה. חתיכת סמרטוט.

״אתה חתיכת זין! אתה בכלל יודע מה עברתי?! מה אני בכלל מספרת לך? זה על הזין שלך, כרגיל. לך תזדיין! לא להתקשר לכאן יותר, שלום!״

היא מנתקת את השיחה בזעם. ״לא! לא! לא!״ אני קמה בתנועה חדה ועוצרת אותה בדקה התשעים מלנפץ את הנייד שלה על אחד הקירות. ״בואי, תביאי לי את זה.״ אני לוקחת ממנה את הנייד ומובילה אותה למיטה. היא מתיישבת ומתחילה לבכות.

״אני שונאת אותו! חתיכת מזדיין! הזדמנות שנייה בתחת של אמא שלו. שום הזדמנות שנייה לא תהיה כאן. ברור?!״ היא צורחת.

״ברור, ברור. לא תהיה.״

״יופי!״ היא צועקת וגורמת לי למצמץ בבהלה. היא מאוד נסערת ואפשר להבין אותה. אני מלטפת את השיער שלה והיא מחבקת את המותניים שלי כשאני עומדת לידה והיא יושבת.

Dear old friendWhere stories live. Discover now