פרק 53- גבר אחר לא נוגע בה

3.5K 113 62
                                    

אותו יום, שישי, 3.2.2022, שעה: 22:50

ליזו
דפיקה בדלת נשמעת ואני מזדקפת וקמה מהחזה החשוף של אנדריי. שכבנו לראות טלוויזיה, אין מה לעשות פה חוץ מסקס.

״אני אקום.״ הוא מציין ומסמן לי לחזור לשכב במיטה. ״היא פה? אני שומעת את קולה של מרגו. אני אזהה אותו גם מתוך שינה. אותו ואת של אנדריי.

אנדריי זז מהדלת ואני קמה מהמיטה.

״ליזו!״ אנדריי צורח בזעם ואני מצייצת בה בבהלה ונזכרת שאני לבושה בחזייה בלבד. מתאו ומרגו עומדים בפתח הדלת.

״חכו רגע.״ הוא מודיע להם ומתקרב אליי במהירות. ״קחי, תלבשי את זה.״ הוא מביא לי את אחת החולצות שלו ואני ממהרת להתלבש בזמן שאנדריי עומד עם הגב אליהם ומסתיר את כל גופי עד שאני לבושה בחולצה עד הברך.

״כן?״ אני ניגשת לדלת בזמן שאנדריי עומד מאחוריי כמו שומר ראש ומרגו מעבירה את מבטה בין שנינו ואז נתקעת עליי.

״חבל שהתלבשת. היית נשארת חצי ערומה.״ מרגו זורקת הערה עוקצנית ולא במקום ליד שני הגברים. את המקום של החיוך שלי תפס מבט קשה.

״מה הסיפור שלך?״ אנדריי תוקף אותה בשילוב ידיים ומתאו שותק. הוא לא מכיר את שנינו ואין לו את הזכות להתערב בסיטואציה. מבינה אותו.

״לא, לא, אני צוחקת. פשוט אנחנו יורדים עכשיו לספא שמתחיל באחד עשרה עד שתיים עשרה ואתם באים איתנו.״ היא פוסקת.

״אל תדאגי, היא לא צריכה מסאז׳ שיפרק אותה. יש לזה תחליף מצוין.״ אנדריי מבטל בקשיחות את ההצעה של מרגו. אני מסובבת אליו את הראש.

״מאיפה לך? כל הגוף כואב לי.״

״כן, מעניין למה...״ מרגו ממלמלת.

אני צוחקת ומנסה לשלוט בדחף להעיף לה איזו אחת. למה שניהם חייבים לעשות את זה. הם מוציאים אותי זונה ליד הבחור החדש.

״בסדר, בואי.״ מרגו תופסת את זרועי ומושכת אותי אל מחוץ לחדר. אני ממתינה שאנדריי יקח כמה דברים והוא יוצא בתחושת התנגדות קלה. אף פעם לא יזיק מסאז׳ טוב בגוף. כואב לי הגב ולא בגלל מה שמרגו חושבת. כאבי גב ושרירים לא קשורים לסקס. לא הפעם.

אני לבושה בחולצה של אנדריי ללא מכנס וללא נעליים. אנדריי ללא חולצה ועם נעליים. מרגו והבחור לבשו בגדים קצרים עם כפכפים. אני היחידה שיחפה אבל זה בסדר. הכל נקי פה.

מרגו מזמינה את המעלית שדלתותיה מיד נפתחות. שני בחורות יוצאות החוצה ונועצות מבט עמוק באנדריי שאפילו זין לא שם עליהן. הוא ישר נכנס והניח את ידו על גבי התחתון.

Dear old friendWhere stories live. Discover now