פרק 68- אתה גבר חלומות

2.8K 136 101
                                    

יום חמישי, 15.2.2022, שעה: 20:00

״אני לא מאמינה שאני עושה את זה.״

אני מסתובבת אל אנדריי בראש מורם ופרצוף מובס. למה לעזאזל אני חייבת להיות כל כך טובה למי שדופק אותי?

״את לא חייבת.״

״אני לא חייבת, אני רוצה.״

״את לא חייבת לרצות.״

אני לא עונה לו. אני לוקחת את הדברים שלי ואנחנו נכנסים לרכב של אנדריי בדרך לבית הקודם שלי. אני כבר לא מחשיבה אותו כבית רק כי זה ארבעה קירות.

* * *
״את חייבת לי כל כך הרבה.״ אני מורידה מעליי את תיק הצד ומניחה אותו בפינת האוכל בסלון. מילי עומדת בשילוב ידיים בפרצוף מדוכדך ולבושה בפיג׳מה. לא ברור לי מתי היא התקלחה לאחרונה.

״אני לא מבינה. למה את מערבת אותה? זה עניין שלך, למה היא צריכה להתעסק בשניכם? היא לא עברה מספיק?״ אמא שלי נוזפת במילי על כך ש״עירבה״ אותי בסיפור שלה עם קונור ועוד רגע היא יוצאת מדעתה. היא על סף שיגעון.

״אמא, תניחי לה. היא שבורה כרגע והיא צריכה תמיכה. הוא תכף צריך להגיע ואני מבקשת שתיכנסי לחדר ותשאירי את ארבעתנו כאן. אוקיי?״ אני מדברת אליה ברוך והיא מהנהנת. אני מחייכת.

הפעמון בדלת מצלצל.

אני ניגשת כדי לפתוח את הדלת וקונור עומד שם. הוא לבוש בחולצת טריקו שחורה עם טרנינג אפור ושרשרת ללא תליון שמילי קנתה לו ליום הולדת שלו.

הוא מחבק אותי חזק ונכנס פנימה. אנדריי מחבק אותו ורק למילי הוא משליך שנאה שצורבת את האוויר בינינו.

״בואו נצא החוצה. חנוק כאן.״

אני פותחת את חלון ההזזה ואנחנו יוצאים למרפסת. אני סוגרת אחריי את החלון. האוויר נעים וזה בדיוק הזמן לשיחה טובה.

״אנדריי, אתה רוצה להיכנס?״

״לא.״

״אוקיי.״

אנדריי מתיישב אחרי שבחר להישאר בסיטואציה ולשניים זה לא מפריע. מילי נראית מתוחה מתמיד כאילו משהו הולך להתפוצץ כאן. אני מרגישה את זה בעצמות.

״לא שלא טוב לי לראות אתכם, אבל בשביל מה אני נמצא כאן?״ קונור מתיישב על כיסא לא רחוק מאנדריי שנשען על הקיר בשילוב ידיים. הוא נראה נינוח.

״אני רוצה לעזור לכם. אני יודעת כמה אתם אוהבים אחד את השנייה, קונור. אתם לא ביחד מהיום. מה קרה?״

״אני מבין שהיא לא סיפרה לכם את מה שעשתה. טוב, זה אופייני לה להתנהג ככה ולמחוק את הצד שלה בסיטואציה.״

״מה זאת אומרת?״

מילי מזיזה כיסא ומתרחקת לצד השני במרפסת, מסרבת להתקרב לסיטואציה שהיא כבר חלק ממנה. אני מפחדת לגלות.

Dear old friendWhere stories live. Discover now