פרק 51- מרגולי

3.4K 148 94
                                    

אותו יום, 2.2.2022, שעה: 19:30

״זהו, סיימתי איתך.״ אני מכבה את הפן ומניחה אותו במקומו. עשיתי למרגו פן ועכשיו איפור שהיא תעשה.

״מרגו, אני יודעת שאמרתי לך שתומס כבר לא רלוונטי, אבל-״

״מה הקטע שלך, ליזו? תפסיקי להזכיר אותו כבר. תומס מת, לא?״

״כן, אבל את יודעת שאתם תחזרו אם לא יסתדר לך עם האיטלקי. אני יודעת שלא מגיעה לו הזדמנות שנייה אבל פשוט אני רוצה שיהיה לך טוב.״

היא קמה מהכיסא ועומדת מולי.

״מה הפאקינג קטע שלך, ליזו?״

״אני לא-״

״מה שאת לא זה צריכה להתערב. אני לא רוצה את תומס כרגע כי אני אוהבת אותו יותר מדי עדיין. אני מנסה לשכוח ממנו ולהיות עם מישהו אחר וזה פשוט קשה כשאת מזכירה לי אותו ובמיוחד שיש חלק ממנו בתוכי. אני לא יודעת מה הקטע שלך, אבל תפסיקי עם זה. זה לא מגניב.״

אני שותקת. לא כי אין לי מה להגיד, כי יש לי יותר מדי מה להגיד וזה יגרור ריב ענק ויהרוס לה את הערב. עדיף לי להיות בשקט.

״תשימי את השקוף אדמדם.״ אני מייעצת לה ללכת על גלוס שקוף אדמדם במקום על גלוס שקוף רגיל ומשעמם. יש לה שפתיים מלאות ושקוף אדמדם יהיה לה הרבה יותר מחמיא. ״התכוונתי לשים אותו.״ היא אומרת בקול טעון ותוקפני מעט.

״מר, אני לא מחפשת לריב איתך.״

״אז אל.״

״טוב.״

מרגו
״זה הרכב שלך?״ אני מחייכת אליו ומסיטה פיסת שיער שנחתה לי על המצח.

״כמובן.״

הוא נראה כל כך טוב. הוא לובש חולצה לבנה עם כיתוב וג׳ינס שחור רופף, לא אוהבת גברים עם ג׳ינס צמוד. זה קצת מוריד לי מהם ואני שמחה שהוא לא כזה.

״את כל כך יפה.״ הוא מחייך אליי ומסתכל לתוך עיניי במבט מהופנט. ״תודה רבה. גם אתה נראה טוב.״ אני מעקלת את שפתיי לחצי חיוך והוא מהנהן בשחצנות מזויפת.

הוא פותח את דלת רכב הסקודה השחורה שלו. הוא מתנהג כמו גבר פאקינג אמיתי.

״כנסי, יפהיפה.״

״ג׳נטלמן.״

״מה חשבת?״

ליזו
אנדריי יצא מהמקלחת ואני שוכבת במיטה מתחת לשמיכה, מדפדפת בין ערוצים בטלוויזיה. כרגיל, אין כלום בשפה האנגלית. אני שונאת טלויזיות של בתי מלון.

״איפה היית היום?״ אני מניחה את השלט של הטלוויזיה לידי ועוקבת אחרי כל תנועה וצעד שלו עד שהוא שולף שקית מהמגירה בשידה. מתי הוא הספיק להכניס אותה לשם?

״מה זה?״ אני שואלת אותו והוא מושיט לי את השקית. ״תפתחי, ליזו.״ הוא שולח אליי הנהון. אני מצמצמת את עיניי אליו בחשד ומציצה לתוך השקית.

Dear old friendWhere stories live. Discover now