Merhaba, diğer bölümde söylemeyi unutmuşum. Bu hikayeyi önceden yazmıştım. Ancak final yapmadım daha. Herneyse normalde Aykırı Sevgilim 1 M olunca yayınlayacaktım. Ancak o kitap 1 M olana kadar sizinle ahirette görüşürüz herhalde 😂
Keyifli okumalar.
2. Bölüm "Killsurfing"
Alnıma düşen terle karışık sarı saçlarımı düzeltip nefes nefese suyumu yudumladım. Saatlerdir yürüyorduk ve çok yorulmuştum. Ancak pes edecek bir kız değildim. Yıllardır farklı ülkeleri sırtımda 8 kilo gezgin çantamla geziyordum. Artık bedenim zorluklara alışmıştı.
Ellerimle dizlerimin üzerine destek olup eğildim. Nefesimi düzenleyip benden beter halde olan arkadaşlarıma baktım. Dört kişilik bir gezgin grubuyduk. Birçok ülke gezmiştik.
Aramızdaki tek erkek olan Davide bakışlarımı çevirdim. Onun daha güçlü olması gerekmez miydi? Bizden beter halde duruyordu.
"Hadi David(Devid) mızıkçılık yapma! Al tarafı 10 kilometre yürüdük" dedim kurumuş dudaklarımı birbirine bastırarak.
Alice (Alis) nefes nefese kalmış haliyle öfkeyle tısladı. O aramızda en sert olanıydı. Otoriter ve korumacı bir yapısı vardı.
"Melissa!(Melisa) Alt tarafı dediğin tam olarak saatlerimizi aldı. Siktir! Bu sıcakta kimse otostopa durmuyor da. İnsan biraz acır"
Beyaz tenimdeki kızarmış güneş yanaklarını görünce gölgeye geçip çantalarımızı bıraktık. Alis de sırt çantasını yere bırakıp telefondan konumumuza bakıyordu..
David kıytırık youtube kanalına video çekmek adına etrafı videoya alırken onu tuhafça izledim. Takipçisi 100 kişilik akraba ve arkadaşlarıydı. En son bir sahil kasabasında emeklilik hayatı yaşayan büyükbabası yorum olarak 'Devam et videolarını bekliyorum' dediği için bunu ciddiye almıştı.
Ben Davidi tuhafça izlerken o ise kamerasını çıkarıp konuşmaya başlamıştı bile.
"Herkese merhaba arkadaşlar. Bugün Yunanistandan çıkmaya çalışıyoruz . Aslında Yunanlar bizi ülkeden atmadığı için şanslıyız çünkü Melisa girdiğimiz bir cafede Türk kahvesi isteyip garsonda Yunan kahvesi bu dediği için kavga çıktı ve kovulduk"
O konuşurken kendi adımı duymamla cırladım.
"Hey David kes sesini! Her şeyimizi videoya almayı da bırak. Ne yapmaya çalışıyorsun seni izleyen kişiler işsiz birkaç akrabalarından başkası değil"
David kamerası hala açıkken bakışlarını bana çevirip konuştu.
"Melisa, kızım anlasana. Bundan birkaç sene sonra milyonlarca takipçim olacak. Herkes videolarımı izleyip seni seviyorum David diyecek"
Lisa daima prenses gibi bakımlı ve güzel olan saçlarını düzeltirken duraksadı. Davidin dediğinin saçmalık olduğunu anlamış olacak ki alayla konuştu.
"Ya ne demezsin David! Belki 10 yıl sonra dediğin olabilir"
Alis bıkkınlıkla konuşmamıza dahil oldu.
"Ah Melisa! Senin Türkiye sevdan yüzünden oldu hep bunlar. Kızım bırak da kalalım şurada biraz daha. İstanbul kaçmıyor ya!"
Alise göz devirip konuştum.
"12 tane ülke gezdik. Yeter artık sıra benim dediğim yerde. Hem bir kendimizi Türkiye sınırına atalım da gerisi kolay. Sadece bizi sınıra bırakacak bir araç bulmalıyız. Hadi sırayla otostop çekiyoruz. İlk David başlıyor" dedim içimden gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI)
Romance+18, sahnelere uyarı koydum rahatsız olan o kısımları okumayabilir. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektim ve içime daha çok girmesini istedim. Zevkten titrerken daha fazlasını istememek aptallık olurdu. Dudağımı ondan kurtarıp nefes nefese konu...