Kumlara bırakılan bedenimle yüzümü buruşturup öksürdüm. Gözlerimi açarken başımda dikilmiş arkadaşlarımın gölgesinden batan gün ışığı sızıyordu.
"Melisa! İyi misin?" dedi Alis endişeyle.
Oğuz ise telefonla bir şeyler tuşlayıp konuşuyordu.
"Ambulans çağıracağım" dedi.
O an nefes alıp zar zor konuştum.
"Hayır hayır" öksürüp boğazımı temizledim "İyiyim ben arama"
Oğuz itiraz edecek oldu "Ama Melisa!"
"Arama dedim! Gerek yok sadece su içmeliyim" diyerek dilimdeki tuzlu su tadından yüzümü ekşittim.
Lisa dizlerinin üzerine çöküp ağlak bir sesle konuşup sarıldı.
"Ahh Melisa iyi misin? Sen iyi bir yüzücüydün. Ama orada ne olduysa bizi duymadın bile "
Etrafıma bakıp olanları düşünürken istemsizce fısıldadım.
"Vlady"
O gelmişti. Beni kurtarmıştı.
David elindeki su şişenin bana uzatırken konuştu.
"Yine mi Vlad? Birkaç gündür o adamın adını sayıklayıp duruyorsun? Neden?" dedi biraz öfkeli şekilde.
"O" kararsızca konuştum "Beni kurtardı. Oradaydı-" dedim parmağımla denizi işaret ederek "Denizde" dedim suyu dudaklarıma götürürken.
Hepsi birden denize bakıp tekrar bana yöneldiler.
"Hayır canım hayır, seni Oğuz çıkardı sudan" dedi Alis endişeli sesiyle.
"Oğuz mu? Ama Vladi gördüm. O beni çıkardı"
Alis başını hayır anlamında sallayıp konuştu.
"Melisa, birkaç gün dinlensen iyi olacak. Pek iyi değilsin. Hemen eve gidiyoruz." diyerek ayakladı.
Aynı anda Oğuz ve David de kollarıma girip bana yardım etmeye çalışıyorlardı. Onların da desteğiyle kalkıp şortumu ve t shirtümü giydim.
Arabaya gidene kadar gözlerimi dalgalı denizden alamıyordum. Eminim...Vlad gelmişti.
Arabaya binip arkama yaslandım. Kendimi kanıtlamak istiyordum. Delirmedim. Vlad oradaydı.
"Bana inanmıyorsunuz ama" kendimden emim bi şekilde konuştum. Neyime güvenip kendimden emin oluyorsam "O Vladdi, gidince ona soraca-"
"Melisa!!" diye sözümü kesen Alisti. "Korkutuyorsun beni. Vladin geldiği falan yok" dedi bağırarak.
Aynı anda şoför koltuğundaki Oğuzda konuştu.
"Bay Vladin gelmesi imkansız inanın bana o burada değil" dedi dikiz aynasından bana bakarken.
Ne yani? Deliriyor muyum?
Yeni tanıştığım bir adam rüyalarıma giriyor. Az kalsın geberip gidiyordum ve son gördüğüm şey yine Vladdi.
Kendime engel olamayarak göz yaşlarımı akıttım. Delirmek istemiyorum. Bana ne oluyor? Sürekli böyle şeyler mi göreceğim? Böyle yaşamak çok zor.
Melisa bana ağlamamı dindirmek için sarılırken bende bir anlık hissettiğim boşluk ile ona sarıldım. Berbat hissediyordum. Eğer delirmek buysa verdiği his çok kötüydü. Önceden kınayarak baktığım depresyon şimdi bana cazip geliyordu. 'İnsanlar nasıl depresyona girer ki? Hayat çok güzel' derdim hep. Şimdi tükürdüğümü yalıyordum. İçimde bir boşluk vardı. Beni umutsuzluğa sürüklüyordu. Derin ve karanlık bir uçurumdan farksızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI)
Romance+18, sahnelere uyarı koydum rahatsız olan o kısımları okumayabilir. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektim ve içime daha çok girmesini istedim. Zevkten titrerken daha fazlasını istememek aptallık olurdu. Dudağımı ondan kurtarıp nefes nefese konu...