48. Yasaklı Kitap

1.2K 64 4
                                    

Bu akşam iki bölüm var. Şimdi bunu atıyorum. Diğeri bunun üç katı uzunlukta 😂😊

Keyifli okumalar 💚🐻

Eski ve salaş hotel odasında üç gezgin şimdi bir kişi eksik olarak oturuyorduk. Lisa ve Melissanın odasındaydık. Ancak Melissa o Vlad denen canavarımsının yanındaydı.

Ah ne saçmalıyorum. Canavarımsı da ne demek oluyor hem? İyice delirdim.

İçimden tekrarladım. 'Sakin ol Alis. Aklını kaybetme. Mantıklı düşün. Melissayi kurtarmak için mantıklı olmak zorundasın.'

Kendi kendime yaptığım motivasyon konuşması biraz etkisini gösterince David ve Lisaya kısaca göz attım.

Ben tedirgince odada bir ileri iki geri yürürken David tekli koltukla başını sıvazlayıp sıkıntı içinde oturuyordu. Lisa ise mini eteğine aldırış etmeden yatağında bacaklarını kendisine çekmiş ve yüzünü saklayarak mırıldandıp duruyordu.

"Lisa artık 'o bir kan emici' demeyi keser misin?" Dedim öfkeyle.

David bıkkın bir tonda konuştu. "Öyle ama!"

Sinirleniyordum artık. Derin ve hırs dolu bir nefes alıp göz devirerek Davide baktım. "David! Artık bu konuyu kapatalım lütfen. Tamam Vlad biraz tuhaf biri-"

"Biraz mı?" Dedi Lisa sesini yüksek tutarak. "Ben demiştim ama! O adam kaçık demiştim size. Beni dinleyen olmadı o ayrı."

Odadaki adımlarımı hızlandırıp Lisaya cevap verdim. "Evet Lisa Vlad çok tuhaf biri evet. Hatta belki bilmediğimiz başka manyak özellikleri de olabilir. Ama sırf bu yüzden ona vampir demek ne kadar mantıklı? Lütfen bu konuyu kapatalım artık."

Lisa yüzünü kollarının arasında saklamaktan vazgeçip başını kaldırdı. "Ya o video kaydı için ne diyorsun ha? Videoda Vlad yoktu. Neden mi? Çünkü Davidin de söylediği gibi o bir vampir."

Sıkıntıyla yutkunup göz devirdim. Artık odanın içinde volta atmaktan yorulduğum için Melisanın boş yatağına oturdum. "Bak Lisa, belkide sen karıştırdın ha? Ne dersin? Belkide sen o videoyu çekerken Vlad henüz gelmemişti."

Lisa yataktaki oturuşunu hızlıca düzeltip yönünü bana döndü. Tüm ilgisini bana vermişti. Gözleri ağlamaktan kızarmış sesi de çatallaşmıştı.

"Alis! Sana yemin ederim o videoyu çekerken Vlad tam Melisanın arkasında duruyordu. Size anlattım ya. O videoyu durdurma sebebim de zaten Vladi görmemdi. O an kalabalıktan ve Ayasofyayi gezmenin heyecanından fark edemedim. Ama düşününce anladım. Telefon ekranından bakarken ekranda Melisa vardı sadece. Ekran dışından bakınca Melisanın arkasında Vladi gördüm. Eminim."

David söze girdi. "Kız kendisini sana inandırmak için kaç kez anlattı olayı Alis. Artık bu bakış açını bir kenara koyup bize inan. Vlad bir vampir. III. Vlad Tepeşten bahsediyoruz. O soylu bir Drakula. Anlasana Alis. Şu ana kadar kaldığımız ev şeytanın oğluna aitti. Bu yüzden buradan en kısa sürede ayrılıyoruz."

Öfkeyle Davide baktım. "Saçmalama David. Şeytanmış vampirmiş yeter bu kadar hurafe. Hem nasıl gideceğiz  Melissayı o adamdan kurtarmadan."

David alayla güldü. "Melissayı kurtarmak mı? Vlad kendisi söyledi Melissaya  esir düştüğünü. Yani kalbi ona bağlandı. Ve ayrılırlarsa ikiside ölecek. Melissanın güvenliğini istiyorsan bırak da Vlad ile kalsın."

"Kendinle çelişme David. Biraz önce Vlade tehlikeli diyordun. Şimdi Melissanin güvenliği için onun yanında kalması gerektiğini söylüyorsun."

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin