8. Güzel Kadın

3.2K 134 5
                                    

Keyifli Okumalar 🐥😘

Gece yarısı henüz olmamışken, baykuş sesleriyle karışık geceye baktı Melisa...simsiyah geceye.

Orada parlayan tek şey ayışığının vurduğu sarı saçlarıydı.

Esneyerek odasındaki büyük pencerenin perdelerini örttü. Bu parlak ay ışığı onun uykusunu bölüyordu. Arkadaşları bunca gezmeye rağmen nasıl yorulmamışlardı ki? Hepsi aşağıda keyifle sohbet ederken Melisa uykuya kendini teslim etmek istiyordu.

Açık renk şortlu pijamasını giyerek yatağına uzandı. Daima yanı başında yanan bir mum ve gece lambasının olması içini rahatlatıyordu.

Karanlıktan korkması bazı zamanlar ona aptallık gibi gelse de bazı zamanlar çok haklı bir fobiydi.

Rahat ve yumuşak yatağa uzanıp incecik pikeyi üzerine çekti. Tavanı  izleyen gözleri bugünün özetini hatırlatıyordu ona.

İstanbulu sevmesi için birçok sebep vardı. Sabahın erken vaktinde çıktıkları geziye rağmen daha görülmemiş o kadar  çok yerleri vardı ki. Bunu düşündükçe keyifleniyordu genç kız.

İsntabulu seviyordu.

İstanbul...

Uğruna savaşların yapıldığı bu şehir, bu savaşları hak ediyordu. Eşsiz bir güzellikti. Paylaşılmayan bir güzellik...

Melissa rahat yatağında kendisini uykuya teslim edeceği sırada duyduğu gıcırtı ile gözlerini araladı. Birisi odasında adımlıyordu. Yavaş ve gıcırtılı adımları kulak tırmalıyordu. Gözlerini odanın her köşesinde korkuyla gezdirirken kapıda duraksadı.

Vlad.

Uzun boyu ve geniş omuzlarıyla loş ortamda silüeti oldukça belli ediyordu onu. Uçuşan peleriniyle birkaç adımda yaklaştı Melisaya.

Artık beyazla uyumlu o mavilikleri görebiliyordu genç kız. İri ve mavi bu gözlere bakarken nabzının atışı hızlanmıştı. Anlam veremiyordu bu duyguya.

"Vlad...burda ne işin var?" dedi genç kız. Sesi geceye karışır gibi havada altından toz zerreciklerine dönüşüp kaybolmuştu. Belkide hiç konuşamamıştı bile.

O kadar kısıktı sesi...fısıltıdan farksız.

"Ah uyuyamadın mı? Gel buraya güzel kadınım. " diyerek yaklaştı Vlad. Tek bir adımda üzerindeki heybetli kıyafetle yatağa uzanıp Melisayı kollarına aldı.

Melissa belinde hissettiği eller ile bakışlarını oraya çevirdi. Vladin soğuk elleri kıyafetinden bile hissediliyordu.

Şefkatle Melisaya sarılıp yastığa yayılmış sapsarı saçlarını  kokladı.

Melisa tepkisizce olan biteni izlerken Vlad küçük bir tebessümle kırmızı dudaklarını Melisanın boynuna dokundurdu. İçinde hissettiği duygulara engel olamıyordu genç kız. Yanında ona sarılıp yatan Vladin ta kendisiydi. Ve nedensizce ona kızamıyordu. Kalbindeki gümbürtüsü artarken Vlad öpücüklerini derinleştirdi. Küçük ve dikkatli hareketlerle Melisanın boynunda geziniyordu.

Dudakları deli gibi çarpan nabzında durdu. Boynundaki damar sanki kalbinin habercisiydi. Heyecan ve isteğin karışımıyla harmanlanmıştı.

Vlad buzdan farksız dilini Melisanın damarında gezdirince bir inleme duyuldu. Melisa gözlerini kapatıp içini ürperten soğuğa teslim olmuştu. O gözlerini kapatmışken Vladde bu güzelliğin üzerine eğilip onu bedeniyle arasına almıştı.

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin