Keyifli okumalar 🐥
Günler sonra huzurlu bir uyku uyumanın keyfiyle gözlerimi araladım. Sonunda beni delirtmek üzere olan o kabusları görmediğim için mutluydum.
Telefonumdan saat baktığımda 8'i biraz geçtiğini görmemle kaşlarımı çattım. Odadaki kalın perde ardına kadar kapalı olduğu için sadece gece lambası odayı aydınlatıyordu. Onun dışında hala bir gece gibi karanlıktı.
Yataktan kalkıp perdeyi çekerken dün gece yaşadıklarım aklıma gelince elimdeki perdeyi sıktım.
Dün gece Vlad beni öpmüştü ve hemen ardından tuhaf şeyler görmüştüm.
O an yaşadığım şeyleri gerçek sansam da şimdi aptalca birkaç hayal olduğunu düşünüyordum. Vladin uçması imkansızdı ve tabi bana seni seviyorum gün ışığım demesi de...
Perdeleri sonuna kadar açıp keyifle gülümsedim. Artık kötü rüyalar görmediğim için normale dönebilirdim.
Telefonumdan hareketli bir müzik açıp yatağımı toparladım. Bir yandan da hareketli dansımla şarkıya ayak uyduruyordum. Banyoya gidip birkaç işimi hallettim.
Bugün moralimin düşmesine izin vermeyecektim.
Siktirsin gitsin Vladi de kötü rüyaları da...
Ancak iç sesim bana karşı çıkıyordu. Gerçekten gitsin mi Vlady'in. Senin mavi bakışlarıyla kalbini delen o adamın gitsin mi?
Sahi ne ara benim adamım oldu o?
Bana seni seviyorum dediği dakikadan itibaren tabi ki. Tamam onu rüya alemimde gördüm ama gerçek gibiydi. Yine de rüyamda bile Vladin sesinden seni seviyorumu duymak kalbimi kıvrandırıyordu. Bu düşünceler bile gülümsememe yetiyordu. Yüzümde aptalca bir sırıtış eşliğinde soyunup duşakabine girip sıcak suyu açtım.
O bana rüyamda seni seviyorum demiş olabilirdi ama sonuçta dedi mi? Evet dedi!
Ama gerçek değildi o Melisa. Sadece aptal bir aşık gibi gördüğün rüyalardan biriydi. Ama bu küçük bir detaydı canım.
Duştan çıkıp üzerime bulduğum şeyleri geçirdim. Saçlarımı havluyla üstün körü kurulayıp bir yandan da odanın dört bir yanında telefonumu arıyordum.
Telefonumu alıp aşağı kata koşar adım inerken burnuma gelen nefis kokularla iştahım açılmıştı.
Büyük salonda beni bekleyen arkadaşlarımı görünce gülümsedim.
"Günadın"
"Günaydın Melisa, bugün daha iyi misin?" dedi Alis beni kısık ve şüpheci gözlerle izlerken.
Evet anlamında başımı sallayarak yanlarına oturdum.
"Yine o rüyalardan birini görmedin mi? Hani Vlad ile ilgili olanlar" dedi David alayla.
Ona göz devirip gıcık bir sırıtışla cevap vermemeyi seçtim. Konuşup nefesimi yoramazdım.
"İyi olmana sevindim Melisa. Beni gerçekten çok korkutuyordun" dedi Lisa endişeli bir şekilde.
"İnan Lisa benim kadar korkamazsın. Yaşadığım şeyler aklımı bulandırdı." derken gördüğüm şeyler gözümün önünden akıp geçiyordu.
Biz kısa bir dün gece değerlendirmesi yaparken İskender salona girip bize yine oldukça profesyonel olduğunu belli eden tavırlarla selam verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI)
Romance+18, sahnelere uyarı koydum rahatsız olan o kısımları okumayabilir. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektim ve içime daha çok girmesini istedim. Zevkten titrerken daha fazlasını istememek aptallık olurdu. Dudağımı ondan kurtarıp nefes nefese konu...