25. Kostüm

1.7K 100 11
                                    

Keyifli okumalar.

Oğuza kısaca Vlad ile beraber cadılar bayramı geçirmek istediğimizi ve ona süpriz yapacağımızı söylediğimde küçük bir kahkaha patlatmıştı. Sonrasında Türklerin çok az bir kesiminin bu bayramı kutladığını söyledi. Ancak yine de bu süprizi yapınca eğlenecek kadar insanın kutlayacagını düşündüğü için bu konuda bizi teşvik etti.

Hava öğleden sonra bulutlanmaya başlayınca araca geçip ince yağmur damlalarını izleyerek sohbet ediyorduk. Oğuz bizi çok lüks bir mekana götürmek istediğinde ise Alis bunu ısrarla reddetmişti. Zira hesabı ödeyen daima Oğuz oluyordu ve o para da Vlade aitti.

Ancak kapalı havaya rağmen arabada sanki küçük yaramaz çocuklar gibi bir araya gelip konuşuyorduk. Park halindeki araçta yağmur sesi ortamın  sessizliği bozuyordu.

David cadılar Bayramı'nda neler yapabilecepimizi anlatırken bizde fikirlerimizi sunuyorduk.

Lisa ise ön koltukta Oğuzun yanında oturup hayran bakışlarla onu izlerken bir yandan da konuşuyordu.

"Oğuz, sen cadılar bayramında hangi kostümü giyeceksin?" dedi gözlerinden kalpler saçarak ona bakarken.

Oğuz kafasını Lisadan tarafa çevirince neredeyse dudak dudağa bir mesafede duruyorlardı. Sonrasında Oğuz yutkunup kafasını biraz geri çekip konuştu. 

"Şey" yutkunup gözlerini açıp kapattı ve devam etti "Şey L-lisa ben doğrusu hiç düşünmedim"

Devamında konuşan ise arka koltukla Alis ve benim arama sıkışmış halde oturan David oldu. Koca cüssesi iki küçük kadın arasında kısılmıştı.

"Ah ben ne giyeceğimi sanırım buldum"  

Bakışlarımı öne çevirip konuştum. Bu sırada Oğuz bize dikiz aynasından bakıyordu. Lisa ise başını arkaya çevirmiş izliyordu.

"Şey sanırım ben hayalet olacağım" dedi ve sonrasında kocaman sırıttı.

Lisa göz devirip bıkkınca konuştu.

"Hayaletler görünmez David"

David başını hayır anlamında sallayıp konuştu.

"Yoo gözükürler. Seni görünce hayalet görmüş gibi oluyorum Lisa" deyip gıcık bir kahkaha attıgında Lisa adeta ön koltuktan arkada doğru saldırıya geçmişti. Keskin tırnaklarını bıçak niyetine kullandıgı sırada bizde arada nasibimizi almıştık.

Oğuz ön koltuktan Lisanın beline  sarılıp onu çekmeseydi sanırım daha çok mücadele edecektik. Lisa bir anlığına belindeki ellere bakıp başını Oğuza çevirdi. Hayran oldugunu belli eden bir bakışla yerine geçerken sanki Davidin dediğini unutmus gibiydi.

David ise nefes nefese konutu.

"Kızlar! Size gerçekten şaka yapılmıyor. Aman Tanrım ben ne yaşadım öyle?"

Alis kötü bir bakışla konuştu.

"Fazlasıyla hak ettin"

David yan tarafa bakışını çevirip sonra tekrar karşısına baktı. O sırada belli belirsiz bir gülücük yüzüne yerleşmişti. Sonrasında hemen silinen bir gülücüktü bu. Ancak benden kaçmamıştı.

Alise olan aşkını neden açıkça dile getirmiyordu ki? Ne olmuş olabilirdi? Alis sert bir kızdı evet ama Davidi en fazla reddederdi. Ki bu hayatın sonu demek olmuyordu. Sanki David onu uzaktan da sevmeyi kendine görev edinmişti.

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin