37. İlk An

2.3K 99 14
                                    

Merhaba, nasılsınız? 🐥🐣

Keyifli okumalar...

"Öp beni Vlady."

Dudaklarıma bakarak doğrudan söylediği şeyle donup kalmıştım. Melisa alkolü fazla kaçırınca resmen hayattaki son gününü yaşıyor gibi ağzına geleni söylemişti ve son olarak da onu öpmemi istiyordu.

"Melisa ne dediğinin farkında-"

"Öp."  deyip tek kaşını kaldırdı "öp diyorum sana!"

"Bunu gerçekten istediğinden emin değilim."

Melisa değişen ruh hali ile tebessüm edip parmaklarını dudağıma bastırdı. Bir yandan da beni zor duruma sokarcasına dilini dudaklarında gezdiriyordu.

"Eminim Vlady." yorgunluktan kapanmak üzere olan gözlerini zar zor açık tutuyordu "Beni öpmene ihtiyacım var. Uzun zamandır boktan rüyalar görmedim. Ve o rüyalarda beni öpüyordun. Ona ihtiyacım var."

Ona emin olamayarak baktım. Evet öpmeyi her şeyden çok istiyorum ancak o böyleyken değil.

"Olmaz Melisa, uyu hadi. Gözlerinden uyku akıyor." diyerek onu tekrar yatırmaya çalışmamla bir yılan gibi tısladı.  "Defne istese öperdin değil mi? Defne değilim diye mi öpmüyorsun? Ama ona benzediğime eminim. Beni ölen biricik sevgiline mi benzetiyorsun Vlady? Söyle! Sarı saçlarım onu hatırlatıyor değil mi? Ah ne acı. Ben Defne değilim. Ve Defne de artık bir ölü. " şımarıkça sırıtıp alt dudağını ısırdı. "Ölü sevgilin sana kızamaz Vlady o yüzden beni öpebilirsin. Dirilip sana hesap soramaz korkma!"

Donup kalmıştım. Bu kadın içince içinden resmen canavar çıkmıştı. Beni yaramdan vurmak ve acı vermek  konusunda oldukça iyiydi.

Ancak o alkollüyken ona neden böyle konuşuyorsun diye hesap soracak değildim. Ne dediğinin farkında bile  değildi.

"Uyu Melisa." sesim sert çıkmıştı. "Çok içtin ve dediğin şeylerin seni sonradan utandıracağının farkında değil-"

"Öp!" yüksek sesle bağırdı. "Beni o kızdan daha iyi öp! Son isteğim bu. Hadi!" bir süre bekleyip daha sert bir saldırıya geçti "Ne o? Yoksa yakınlarda Defnenin hayaleti mi var? İzin vermiyor mu sana?" küçük bir çocuk gibi dudak büzdü. "Ah ne üzüldüm Vlady." sonra kaşlarını çattı. Dili dolanırken düzgün telaffuz edemediği İngilizcesi ile konuştu. "Hani beni seviyordun. Eğer seviyorsan şimdi öpersin. Yoksa sevgine inanmam. Asla inan-"

O daha fazla konuşmadan önce dudaklarına yöneldim. Bu kadın beni çıldırtabilirdi. Sevgime nasıl inanmazdı?

Sırf o saydığı saçma sebeplerden dolayı öpmemiştim onu. Bu istekle harmanlanmış dudaklarım onu bulduysa tek sebebi ona olan sevgimdi.

Alt dudağını ağzımın içinde ezercesine emip öperken Melisa ellerini boynumda gezdiriyordu. Zevkle kapattığı gözleri ve kısık sesle aldığı nefesi büyülenmeme yeterdi.

Bir elimi yatakta uzanan Melisanın belinin altına geçirip sarıldım. Bedenimin ağırlığını verip onu rahatsız etmek istemiyordum. Dikkatle sarıldım küçük bedenine.

Dudakları kara delik misali beni içine çekeren kendime hakim koyamıyordum. Fazla istekli ve hırçındı. Ve istediği öpücüğü aldığı içinde bir yandan öpüp bir yandan da sırıtıyordu. 

Elleri boynuma ulaşıp gömleğimin yakasını çekip birkaç düğmenin kopmasına sebep olacak şekilde açıldı.

Odanın içinde yere fırlayan birkaç düğme sesi ve Melisanın kısık inlemesi vardı.

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin