Merhaba, nasılsınız 🐥 umarım herkes iyidir.
Fark ettiniz mi bilmem ama bölümleri oldukça sık atıyorum. Bunun ödülü olarak beğeni ve yorum bırakabilirsiniz.
(Yazım hataları varsa üzgünüm henüz kontrol etmedim bölüm gecikmesin diye)
Meyda: Vlady
Keyifli okumalar 🐤🐥
Yatağımda yatan gün ışığıma tebessümle baktım. Sarı saçları koyu renk örtüde tıpkı bir güneş gibiydi.
Bu, güneşten parça olan kadın çok güzeldi.
Melissa...
Kesinlikle gün ışığına çıkmaması gereken bir adamdım. O büyük ve parlak ışık topu beni küle çevirirdi. Ve şansa bak ki sevdiğim kadın gün ışığından bir parça gibiydi. Ancak daha güzel ve parlak olanıydı. Bana zararlı mıydı bu kadın? Asla!
Tüm çıkmaz yolları yok edip bu kadını elde etmek istiyordum.
Bir kez kaybettim. Bu sefer olmaz!
Melisa, seni istiyorum.
Beni tanıdığın zaman neler hissedeceğinin merakı içindeyim. Bir vampir olduğumu söylesem arkasına bakmadan kaçar mıydı?
Ben ki son drakula Vlad Tepeş...
Yeryüzündeki en güçlü varlıktım. Ancak Melisanın tepkisinden korkuyordum. Benim gibi korkusuz biri şimdi delice korkuyordu.
Onu kaybedemem.
Yatağımdaki kadını kısa süreliğine bırakıp ayağa kalktım. Üzerimdeki pelerini omuzlarımdan aşağı bırakıp belimdeki havluyu indirdim. Melisanın uyuduğuna emin olduğum için bir sorun görmüyordum.
Geniş ve bol beyaz gömlek ve siyah salaş bir pantalonu üzerime geçirdim.
Yatağımda pijamalarıyla uyuyan bu kadının aksine gün benim için yeni başlıyordu. Saçımı kabaca kurulayıp gözlerimi ayırmadığım bu kadının yanına acelesiz bir kaç adımda yaklaştım. Sağ dizimi yatağa koyup üzerine eğildim. Şu an öyle savunmasız ve masumdu ki.
Kollarımın arasına alıp ondam habersiz minik bir öpücük koydum yanağına. Yanındaki boş yere uzanıp onu uyandırmamaya gayret ederek beline sarıldım. Üşür gibi titremesi ile yorganı üzerine örttüm. Benim üşümem söz konusu değildi ama bu kadın...
Öyle sıcak bir kana sahipti ki. Titreyerek yanıma yaklaştı. Ancak bedenimdeki soğukluk onu ısıtmazdı. Buz gibi bedenim ona sıcak bir yuva olamazdı.
Başını göğsüme koyup saçlarını okşadım. Tüm gece onu böyle izleyecektim. Yıllar sonraki en güzel gecem olabilirdi.
Bu küçük kadın bedenindeki sıcaklık ile buzdan kalbimi yumuşatmıştı bile. Göğsümdeki minik elleri bedenimi ısıtıyordu. Ben ona sıcak bir yuva olamıyordum ama o bana olmuştu işte.
Şimdiden hissediyordum. Bedenimdeki ateşi...
O ateşin ise tek bir kaynağı vardı.
Gün ışığım Melisa...
***
Gözlerimi karanlığa yakın bir yerde açtım. Neredeydim ve neler olmuştu hatırlamıyorum. Belimi saran ellerle irkildim. Odayı aydınlatmaya çalışan son birkaç mumın ışığında gördüğüm yüz Vlade aitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI)
Romance+18, sahnelere uyarı koydum rahatsız olan o kısımları okumayabilir. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektim ve içime daha çok girmesini istedim. Zevkten titrerken daha fazlasını istememek aptallık olurdu. Dudağımı ondan kurtarıp nefes nefese konu...