5. Tek Bir Nefes

3.7K 150 12
                                    

Yorumlarınızı merak ediyorum.

Keyifli okumalar 🐥

Gözlerim kapalı olsa da beni birisinin taşıdığını hissedebiliyordum.

Kokusunu ilk kez hissettiğim bu kişi kimdi? En sonunda bir yatağa bırakıldım. Yataktaki bedenime yayılan huzur ile rahatlamıştım. Uzun süren gezilerimiz bedenimi yormuştu.

Ardından saçlarımda dolaşan bir el hissettim. Birisininin bedenime verdiği ağırlığı beni rahatsız ediyordu .

Korkuyla gözlerimi açtığımda ise Vladle göz göze gelmiştim. Mavi gözleri sevecen bir bakışla bana bakıyordu. Bedeni tamamen üzerimdeydi ve uzun pelerini tüm yatağı kaplamıştı. Kırmızı dudakları sarı saçlarımın arasına girdi. Ardından kulağıma yaklaşıp minik öpücükler bıraktı. Nedense hareket edemiyordum. Sanki kaskatı kesilmiş gibi öylece onun altında yatıyordum.

Tek yapmam gereken elimi hareket ettirip konuşmaktı. Ama imkasız gibiydi bunu istemek. Zihnimin kontrolü bende değil gibiydi.

Hareketsizce yattığım yatakta Vlad kırmızı dudaklarını yanağıma götürdü. Küçük ve soğuk öpücükleri bedenimi ürpertmişti.

Neden soğuktu ki? Buzdan bile soğuk.

Ardından boynuma kadar inip daha derin öpücükler bıraktı. Buz gibi elleriyse bedenimde gezinmekle meşguldü.

Ahh Melisa...hareket et! Hareket et ve ona hayır de! Beynim uyarı sinyalleri verirken bedenim hiçbir eylemde bulunmuyordu.

Vladin içimi ürperten buz gibi dudakları yavaşça boynumdan dudağıma yöneldi. Soğuk ve uzun öpücükler bırakıyordu. Onun mavi gözlerine bakarak resmen onunla sevişiyordum.

Gözlerimi kapatıp durmak istedim. Ama gözlerim kapansa da o öpücükler durmadı. Ne oluyordu bana? Sanki büyüye kapılmış gibi hareket edemiyordum.

Onun hırslı öpücüklerle beni öpmesini ve ellerini belimde gezdirişini hissedebiliyordum. Her şeyi buz gibiydi. Ama onun dudağımdaki dili içimi ısıtıyordu. Gözlerim kapalı olsa da zevkle öptüğünü anlayabiliyordum. Zevkle ve hırsla...

Artık dur Vlad! Ve artık dur de Melisa!

Hareket et! Bunu yapabilirsin. Hadi! Odaklan ve onu üzerinden it!

Kendime verdiğim gazla aniden gözlerimi açıp yerimden fırladım.

"Sakın beni bir daha öpme Vlad" deyip öfkeyle bağırdım.

Nefes nefese kalmış halde bağırmamla odada yalnız olmadığımı anlamıştım. Herkes yattığım yatağın etrafında bana bakıyordu.

Ve Vlad...üzerimde değildi. Benden oldukça uzakta bana bakıyordu. Şaşkınca...

Alis utanmış halde Vlade bakarak bana cevap verdi.

" Melisa" dedi mahçupça. Benim yerime utanmakla da meşguldü. "Canım arkadaşım ne diyorsun sen?" dedi ve yapmacık bir gülüşle Vlade gülümseyip durumu toparlamaya çalışıyordu "Bay Vladin seni öptüğü falan yok. Saçmalamayı kes...Lütfen" dedi sonlara doğru sesini kısıp beni azarlayarak.

Lisa yanımdaki boşluğa oturup telaşla konuştu. Bir yandan da elini alnıma dokunduruyordu.

"Hasta mısın Melisa? Ateşin çıkınca rüyalar görürsün. Ahh ateşin de yok ama"

David de Vladin yanında ayakta dikiliyordu. Bir yandan onunla konuşup bir yandan da bana bakıyordu.

"Vlad sen Melisaya bakma" dedi ve yüzünü buluşturarak konuşmasına devam etti "Bazen böyle saçmalar"

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin