13. Delirmek

2.9K 147 6
                                    

Keyifli okumalar🐥🐤

"Vlady"

Mavi gözleri sevecen bir gülüşle kısılan Vlad sevdiği kadına baktı.

Artık Melisanın bilmesi gerekiyordu. Onu sevdiğini...

"Melissa" dedi fısıltı gibi çıkan sesiyle. Kollarının arasındaki kadına ilgiyle baktı. "Benim küçük gün ışığımsın Melissa"

Melisa onun söylediği şeylerin gerçekliğini sorgularken gözleri ise Vladin mavi bakışlarına kilitlenmişti. Nefes bile almadan Vladi dinliyordu.

"Seni seviyorum gün ışığım..."

Tebessümle konuşup ardından tekrar  sevdiği kadının dudaklarına yöneldi Vlad.

Sevdiği gün ışığına...

Havada süzülen bedenler tutkuyla birbirine sarılmıştı. Melisa neler olduğunu anlayamıyordu.

Kabuslarına giren  bu adam onu sevdiğini söylemişti.

Şu an bedeninin uçması daha gerçekçi geliyordu ona. Sanki Vladin onu sevmesi imkansız gibiydi.

Gözlerini kapatıp onun derin  öpücüklerine kendini teslim etti.

Vladin her temasında içinde bir his büyüyordu.

Bu acı, özlem, hüzün taşıyan hisse bir isim bulamadı. Acıyla kapattığı gözünden bir damla yaş süzülerek aktı.

Neler olduğunu anlayamıyordu. İçinde bulunduğu durumu sorguladı. Vladin kollarındaydı ve bedenleri havada süzülüyordu. Ancak onun aklını tek kurcalayan hissettiği bu şeydi.

Dudaklarını ayıramadığı adama sesini duyurmak istedi. İçinden sessizce haykırdı.

'Vlady kurtar beni!'

Ardından gözlerini açıp nefes nefese etrafına bakındı. Sanki Vlad onun nefesini çekip almıştı. Ardından işittiği sesle Vlade vaktı.

"Melisa iyi misin? Üzgünüm"

Vladin sesiyle aklına gelenleri söyledi genç kız.

"Sen...sen benim bedenimi-" sesi titrediği için bir türlü konuşamıyordu. Sonra parmağıyla yukarıya işaret etti "Bedenimi havaya kaldırdın. Oradaydık uçuyorduk" derken aynı anda yerle temas eden ayaklarına baktı.

Alis endişeyle arkadaşına yaklaştı.

"Melisa iyi misin? Yine rüya gördün sanırım. Vlad seni öptükten sonra hıçkırarak ağladın. Baksana şu göz yaşlarına. Neler oluyor böyle?"

Vlad mahçupca Melisayı oturtup konuştu.

"Üzgünüm Melisa istemediğini söylesen inan ki öpmezdim"

Melisa hala derin nefesler alıp kendine gelmeye çalışıyordu.

"Ben gördüm oradaydık" diyerek yine yüksek tavanlı salonun tepesini işaret ediyordu.

David alayla konuştu.

"Vladin nasıl bir öpücüğü varsa Melisayı uçurmuş"

"Kes sesini David" diyerek azar çekti Alis.

Melisa şaşkınca gördüğü ve hissettiği şeyleri anlatmaya çalışıyordu.

"Ben çok üzgün hissettim beni öptüğünde" sonra aniden fikir değiştirdi "Hayır hayır acı hissediyordum. Tam bilmiyorum ama Vlad beni öpünce bunları hissettim. Ve kesinlikle bedenimiz havadaydı. Bana ne yaptın Vlad? Söyle!" diyerek göz yaşlarını akıtıp karşısında duran adama baktı.

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin