21. Ölü Kadın

2.1K 110 7
                                    

Keyifli okumalar 🐥🐤

Bedenimi saran soğuk ellerle derin bir iç çektim. Gözlerimdeki ağırlık ruhumun baskısı yanında hafif kalıyordu. Uzunca süre uyumak istiyordum.

Rahat ve huzurlu bir uyku...

İşittiğim boğuk sesler arkadaşlarıma ait olmalıydı. Telaşlı sesleri birbirine karıştığı için neler söylediklerini anlamakta güçlük çekiyordum. Gözlerimi yavaşça aralayıp etrafa baktım. Tamda burnumun dibindeki Vladin yüzünü görmeyi beklemiyordum.

Sert hatlı çehresi ve mavi gözleri karşıyı izlemekle meşguldu. Kolları ise beni sıkıca sararak kucaklamıştı. Beni hiç zorlanmadan merdivenlerden taşıdığını görebiliyordum. Sonunda netleşen sesler ile Alisin endişe ile adımı sayıkladığını duymuştum.

Yine o rüyalardan birini mi görmüştüm? Hayır bir hayaldi bu. Gerçek gibi olan yanıtlıcı bir hayal...

"Vlad" dedim halsiz sesimle.

Bedenimdeki tüm enerji bitmiş gibiydi. Pili biten bir oyuncak bebektim sanki. Kontrolümü ise beni sarmalayan bu adama vermiştim.

Vlad güçsüz çıkan sesimi iştince maviliklerini bana çevirip baktı. Yüzünde hiçbir duygu yoktu.

Acı ya da öfke...

Bunlar yoktu.

"Şştt uyu Melisa iyi olacaksın" dedi bana bakarak.

Birkaç adımda merdivenleri çıkmayı bitirip odamdan içeri girmişti. Büyük ve rahat yatağa bir tüy gibi bıraktı bedenimi. Acelesiz ve kibardı. Her hareketini izlediğim bu adam bana bu duyguları nasıl veriyordu? Peki bu duygu diye tarif ettiğim şey neydi?

Ah! Olamaz.

Ona seni seviyorum dedim....

Dedim mi? Yoksa o da mı bir hayaldi?

Lütfen söylememiş olayım. Ya da söylemiş... (İkizler burcu djdjd)

Üzerimi örtüp şefkatla yanağımı okşarken Alis yatağın ucundan bizi izliyordu. Onun hemen arkasında ise Lisa ve David vardı.

Bakışlarımı tekrar Vlade çevirdim.

Benden ne istiyorsun Vlad?

Ruhumu ve bedenimi artık özgür bırak. Lütfen.

Buna dayanacak gücüm kalmadı. Seninle ilgili herhangi bir rüya ya da hayal görmek istemiyorum artık.

Vlad yüzümü okşayan elini duraksatıp konuştu.

"Ateşi yok. O iyi" dedi düz bir tonda.

"Nasıl anladın hemen? Doktor çağıralım" dedi Alis telaşla.

Aynı anda David de başıyla evet anlamında onaylıyordu.

"Evet Alis haklı. Melisaya bir aşk doktoru lazım. Vlade fena halde yanık"dedi ciddi bir ifadeyle.

Bunları söylerken hala şaşkın gözleri üzerimde geziniyordu. Bu bakışlarını komik bulsam da ben söylediğiyle ilgileniyordum.

Vlad onun sözlerini umursamaadan konuştu.

"Doktrora gerek yok. Bana güvenin. O iyi" dedi üzerime eğilmiş haldeki bedenini geri çekerek.

Onların bu kısa süreli tartışması sırasında ben Vlade gerçekten seni seviyorum dedim mi diye düşünüyordum. O gördüğüm hayal veya her neyse artık oradaki kadın Vladin sevdiği kadındı. Eminim.

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin