Keyifli okumalar 🐥🐤
3. Bölüm "Tanışma"
Elimdeki telefon ekranına bakıp gülümsedim. Yazdığı mesajı İngilizce'ye çevirip arkadaşlarıma okudum.
"Merhaba Melisa hanım. Sizi evimde ağırlamaktan onur duyarım. Lütfen akşam yemeğine yetişmeye bakın. Burada istediğiniz kadar kalabilirsiniz. Evimin adresi..."
Yüzümdeki kocaman gülümsemeyle okuduğum mesaj sanırım herkesin hoşuna gitmişti.
"Bu Vlad çok kibar biri belli ki. Hemen gidelim. Adam kendisi söylemiş. Yemeğe yetişmeliyiz" dedi Lisa karnını ovuştururken.
Aynı anda Davidin tiz sesini duydum.
"Herkese Merhaba arkadaşlar. Bugün killSurfing uygulamasından bulduğumuz bir evde konaklayacağuz. Çok tehlikeli olacak. Adamın adı dışında hiçbir şey bilmiyoruz. Eğer ölürsem üzülmeyin. Böyle tehlikeli videoların gelmesini istiyorsanız kanala abone olup beğene basın lütfen." deyip ağlamaklı bir sesle videoyu kapattı.
Alis öfkeyle Davidin omzuna sert bir yumruk atıp konuştu.
"Seni pislik! İnsanları dolandırıp kanalına abone yapıyorsun demek"
David yediği yumruk ile omzunu ovuşturup suçlu bir şekilde konuştu.
"Herkes böyle yapıyor ya. Hem sen karışmasana"
Alis daha da öfkeli bir sesle tısladı.
"İnsanlara bok atma David."
Onların kavgasının arasında Lisa otobana çıkıp otostop çekmeye başlamıştı bile. Genelde kalabalık olduğumuz için insanlar durmak istemezdi. Ancak Lisayı bir otomobilin pencerinde şoförle konuşurken görünce onun yanına yaklaştım. Aynı anda Lisa kafasını kaldırıp eliyle gelmemiz için işaret veriyordu.
Alis ve David kavgayı bırakıp çantaları sırtlayıp arabaya doğru koşar adım gelmişlerdi. Lisa ön koltuğa yerleşirken bizde arka koltuğa sıkışıyorduk. Bizi arabasına alan kadın çok kibar bir öğretim görevlisiydi. Adı Nazenindi. Adını diyeyemediğimiz için kısaca Naz dememizi söylemişti. İTÜ'de çalıştığını ve haftasonu tatilinde de Yunanistana gittiğin söyledi. Şimdi hep beraber İstanbul'un yolunu tutmuştuk.
Uzun süren bir yolculuğun ardından bizi Vladın evinin yakınında bir yere bıraktı. Eğer çok dağlık bir bölge olmasa arabayla götürebileceğini söyledi. Ama Vladın evi tam olarak ormanın içinden geçerek ulaşacagımız bir yerdeydi.
İndiğimiz yol kenarından yavaş adımlarla yürüyorduk. Uzun süren oturmanın ardından bacaklarımız tekrar yürümeye hazır değildi. Saat akşam 7 olmak üzereydi ve hava da kararmıştı.
Haritalardan takip ederek ve çat pat Türkçemle adres sorarak sonunda o şahane eve ulaşmıştık. Ama buraya ev deyip geçiştirmek fazlasıyla kabalık olurdu. Burası bir köşk, şato ya da saray yavrusu olmalıydı.
Geniş ve büyük bahçesi vardı. Bahçe kapısında içeri girerken Lisa heyecanla konuştu.
"Bu adam çok zengin olmalı"
Alis bir göz devirişle bahçeyi inceleyip konuştu.
"Zengin ve yaşlı bir adam" derken aynı anda bahçedeki dekorlara ve heykelkere bakıyordu" Şu bahçe dekorlarına baksanıza sanki 15. yüzyıldan kalma gibi. Ayrıca insan bu kadar güzel evin dışını neden gotik şekilde dekor eder ki. Çok kasvetli ve korkutucu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI)
Romance+18, sahnelere uyarı koydum rahatsız olan o kısımları okumayabilir. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektim ve içime daha çok girmesini istedim. Zevkten titrerken daha fazlasını istememek aptallık olurdu. Dudağımı ondan kurtarıp nefes nefese konu...