Coook uzun bir bölümle sizlerleyim. Arayı açmadım ve bölümü ikiye ayırmadım. Lütfen beğeni ve özellikle de yorumlarınızı eksik etmeyin onları okumayı seviyorum.
İyi okumalar...
Vlad beni duyuyordu.
İnanılmaz. Bu gerçek mi?
Yutkunup Vladin belimi saran ellerinden kurtuldum.
Şaşkınca kekeledim. "şey ben yorgunum. Odama gitsem iyi olacak."
Vlad de benim gibi şaşırmıştı. "Bir sorun mu var?"
Sahte bir gülümseme ile başımı hayır anlaminda salladım. Bir yandan da içimden Cheri Cheri lady şarkısını mırıldanıyordum.
"Hayır yok Vlad. Bir dinlenecegim sadece."
Hızlıca arkamı dönüp çıkarken arkadaşlarım da ne olduğunu anlayamamıştı. Vlad ise salonun ortasında onu terk etmem ile tek kalmıştı.
Koşar adım Alisin odasina girdim.
Heyecandan ya da merdivenleri koşmaktandir bilmiyorum nefes nefese kalmıştım.
Hızlıca Lisanın yorganın altına sakladığı kitabı buldum.
Resmen ellerim titrer halde yutkunup kitabın sayfalarının çevirdim.
Başlıklara hızlıca bakıyordum.
- Vampirler için zararlı şeyler...
-Vampirlerin gücü...
-Vampirlerin sinsi oyunları...
-vampirlerin esir düşmesi...
Ve aradığımı bulmuştum.-vampirlerin zihin okuma ve olağanüstü yetenekleri...
Bulduğum başlığın altındaki metni hızlıca okuyup göz gezdirdim.
Vampirler insanların zihinlerini okuma yeteneğine sahiptir. Her vampirde bulunan bu özellik sayesinde vampirler insanları manipüle edip kandırabilir. Ve dolandirabilir. Zihin okuma özelliği her vampirde vardır ancak olağanüstü özellikler her vampirde farklıdır. Bazı vampirler çevik hareket, keskin koku duyusu, duyguları yönetme ve vampir üstü güce sahipken bazıları ise hisleri okuyup yönlendirebilir....
Okuduklarım ile hayretler içinde yatakta kalakalmıştım.
Bunca zamandır delirdigimi sanıyordum. Bana kimse inanmıyordu. Vladin beni duyduğunu söylemiştim onlara.
Ve doğruyu söylemiştim.
Çünkü Vlad zihnimden geçenleri duyuyor.
Çünkü...
Çünkü o bir vampir!
Şimşek gibi çakan gerçeklikler ile yaşadıklarım aklıma gelmişti. Bunların en doğru açıklaması böylece çıkıyordu.
O gerçekti.
Vlad gerçek bir vampirdi!
Ben bunları korku ve hayret içinde düşünürken arkadaşlarim odaya girip kapıyı kapattılar.
Alis telaşla yanıma oturdu. "Bir şey mi oldu?"
"Vlad gerçekten vampir." Dedim sanki transa geçmiş gibi çıkan sesimle.
Lisa göz devirip koltuğa oturdu. " Bizde onu diyoruz ya canım. Ah bende yeni bir şey öğrendi sandım."
David mumun birini alıp yaklaştı. "Sana o kadar dil döktük ama inanmadin. Şimdi fikrini ne değiştirdi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI)
Romantik+18, sahnelere uyarı koydum rahatsız olan o kısımları okumayabilir. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektim ve içime daha çok girmesini istedim. Zevkten titrerken daha fazlasını istememek aptallık olurdu. Dudağımı ondan kurtarıp nefes nefese konu...