31. İzinsiz Öpücük

2.2K 105 8
                                    

Keyifli Okumalar🐣

Akşam yemeğinden sonra Alisin odasına girip onu rahatsız etmeden yatağının yanına uzandım. Aramızda bir kişinin daha yatabileceği kadar boşluk vardı.

Alis...

Benim kız kardeşim, ablam ve en yakın dostumdu.

Ancak şu an gözümde 4 yaşında kırgın bir çocuk gibiydi.

Sağ tarafına yatmıştı ve bacaklarını bedenine çekmişti. Yüzü benden taraftaydı. Böylece onu uyurken izleyebiliyordum.

Özür dilerim Alis, yarana tuz biber oldum. Seni dinlemek yerine aptal gibi kahraman olmaya çalıştım.

Onu incelerken parmaklarının arasındaki beyaz karanfili görünce istemsizce gülümsemiştim. Kısa süre sonra solacağını bildiği bu çiçeği ne çok sevmişti.

Çiçeğin 4-5 santimlik dikenli sapına aldırış etmeden sıkmıştı. Ellerini yaralamasını istemediğim için parmak uçlarından çekerek almak istediğimde ise parmakları daha da sıkmıştı çiçeği.

Sonra parmak ucuna dikeni batmış olacak ki küçük bir mıtıltıyla uyandı.

"Ah,elim."

Gözlerini açar açmaz beni görmeyi beklemiyor olacak ki kaşlarını çattı. Bir yandan  da parmağına baskı uyguluyordu . Ancak neyse ki kanamamıştı. Küçük bir sıyrıktı.

Ona gülümseyip temas etmeden konuştum "İzinsiz geldiğim için özür dilerim" gözlerimi ondan kaçırdım "Sadece seni görmeye ihtiyacım vardı"

O da aynı şekilde gözlerini kaçırıp sırt üstü yattı. Doğrudan tavana bakıyordu. "Sorun değil Melisa"

Bende aynı şekilde sırt üstü uzandım. Yatağın zıt kutuplarındaydık ve aramızda da benim için oldukça uzak olan bir mesafe vardı. Ağlamamaya dikkat ederek konuştum. Eğer gözyaşım akarsa o da üzülürdü, biliyorum.

"Alis, seni dinlemediğim için özür dileri-"

"Sorun değil"

Bu konuyu konuşmak hatta düşünmek bile onu bıktırmış olmalıydı. Farklı bir konu açtım.

"İlk tanıştığımız günü hatırlıyor musun? Meksikadaydık. Ve ben korkudan altıma yapmak üzereydim"

Alis bunu söylememi beklemiyor olacak ki başını yavaş hareketlerle bana çevirdi. Sonra tekrar eskisi gibi tavanı izlemeye koyuldu.

"Korkak bir tavuk gibiydin. Şaşılacak derecede hemde"

Haklıydı. Tam anlamıyla korkak bir tavuk gibi mızmızlanıyordum.

Belli belirsiz kısık sesle güldüm.

"Aslında Alis" duraksayıp kelimelerimi özenle seçtim "Orada şaşılacak olan benim korkak tavuk olmam değildi" başımı ona çevirdim "Şaşılacak olan sendin"

Gözlerim onu izlerken o da başını çevirdi. Hayretle havalanmış kaşları ve meraklı gözleri ile beni izliyordu.

"Ben miydim?"

Başımı evet anlamında salladım. Sonra bu ciddiyete son vermem gerektiğine karar verdim "Alis! Lanet olsun. Tabi ki sendin. Sana şaşırmamak elde mi? Kızım eli bıçaklı 3 haydutu çıplak elle dövdün be! Adamın biri az kalsın topal olacaktı. Buna şaşırmamak mümkün değil" sonra onun bedenini süzüp konuştum "Şu minyon vücuda bak! Kim derki küçük bir dayak makinesi olduğunu"

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin