Beğeni ve yorum çok az lütfen fikirlerinizi satır arasına ekleyin. Bu bölümde +18 yerler var oraya uyarı koydum. İstemeyenler orayı geçsin. 🔥
Ayrıca kitabı listenize ekleyip beni takip edebilirsiniz. Yeni kitaplar yayınlayacağim. 🕵️🥰
Keyifli okumalar 😘💟
"Yok olsam bile seveceğim."
Melissanin kalbine işleyen sözlerin ardından Vlad kırmızı dudaklarını onun narin boynuna yaklaştırdı. Uzun ve tutkulu bir öpücüğu kondurdu. Melissa ise halinden memnunca boynunu Vlade açmış ve başını geriye atmıştı. Artık bir noktadan sonra anın zevkini çıkarma derdindeydi. Boynunda, tam da şah damarının üzerindeki öpücüğü bedeninin her noktasında hissediyordu.
Vlad de dudaklarında Melissanin titrek kalp atışları olduğunu bilerek zevkle kapattı gözlerini. Bu duygu çok farklıydı. Onun kalbi atmazdi ama sanki heyecandan o öyle sanıyordu.
Zar zor Melissanin boynundan çekti dudaklarını. Çenesi gerilmiş ve gözleri ise neredeyse kırmızıya evrilmek üzereydi. Bir anda arkasını döndü Melissaya.
Melissa anın büyüsünü bıçak gibi kesen Vlade şaşkınca bakti.
"Bir sorun mu var?" Dedi Vladin omzuna dokunarak.
Vlad gözleri kapalı ve başı eğik halde duruyordu. "Yok, bir sorun yok."
Melissa şaşkına etrafına bakındı. "Şey-" başını eğdi. "Öyleyse beni öpmek istemiyor musun?"
Vlad duyduğu şeyle anında gözlerini açtı. Masmavi ve parlak gözleri...
"Seni her an ve her durumda öpebilirim."
Melissa gülümsedi ve Vlade doğru bir adım atıp onu kendisine çevirdi. Koluna girip yaklaştı. "Bende." Parmak ucunda yükselip dudaklarına yaklaştı. "Şimdi öpmeni istiyorum."
Vlad gözlerini kendisine kur yapan küçük kadına çevirdi. Onun kendisiyle ilgili gerçekleri öğrendiğini biliyordu.
"Bir canavarı öpmek için bunkadar istekli olmamalısın."
Melissa gözlerini sadece Vladin kırmızı dudaklarına dikmişti. "Umrumda bile değil."
Vlad gülümsedi. Ve koluna sarılan kadının ellerini yavaşça çekti. "Bunu yapmak zorunda değilsin Melissa. Belkide benden korkuyorsundur."
Bunu söylemesinin sebebi Melissayla açık açık vampir olduğunu konuşmamış olmalarıydı. Bunu Melissanin korkmasına bağlıyordu.
Melissa şaşkınca kendisinden uzaklaşan adama baktı. "Senden neden korkayim ki? Seni seviyorum ben."
Vlad şefkatle baktı gün ışığına. "Benim sevdiğimden fazla olamaz."
Melissa memnunca güldü. "Öyleyse öp beni."
Vlad başını eğdi. "Bir canavar olduğumu bildiğin halde seni öpmemi istiyorsun."
Melissa sinirlenmek üzereydi. "Sanki ilk kez öpüşecekmişiz gibi konuşuyorsun."
Vlad iç çekti. "Ama o zaman benim nasıl biri olduğumu bilmiyordun."
Melissa omuz silkti. Ve vlade daha çok yaklaştı. Fısıltı ile ve biraz da tahrik etmek ister gibi konuştu. "Şimdi kim olduğunu biliyorum. Ve daha çok istiyorum. Beni öpmeni."
Vlad emin olmayan bir bakış attı Melisaya. Ve sessizce Melisadan uzaklaştı. Melisa bu hareket ile sinirlenmişti.
"Tanrı aşkına Vlad. Defne senin kim olduğunu bilerek seni öptü. Ona izin verdin ama bana böyle saçma bahaneler mi üretiyorsun?" Melissa Vlade vampir olduğunu bildiğini ima etmişti. Açık açık demese bile hissettirmişti bunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI)
Romance+18, sahnelere uyarı koydum rahatsız olan o kısımları okumayabilir. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektim ve içime daha çok girmesini istedim. Zevkten titrerken daha fazlasını istememek aptallık olurdu. Dudağımı ondan kurtarıp nefes nefese konu...