30. S*ktir

2.9K 104 9
                                    

Uzun bir bölüm geliyor. Keyifli okumalar 🐣🐥

Alis bu akşam yaşadığı şeylerin yükünü daha fazla taşımak istememiş olacak ki uyumak istediğini söyleyip odasına gitti. Lisa da onu yalnız bırakmak istemediği için yaklaşık yarım saat boyunca onun yanından ayrılmamıştı. Bense daha fazla onu sinirlendirmek istemiyordum. Bana kızgın olduğu her halinden belliydi.

Beni o kadar uyarmasına rağmen  durmamıştım.

Yemek hazırlıkları sürerken Vlad, David ve ben salonda sessizce oturuyorduk. Ve tabi Vladin yakın arkadaşı olan 60 yaşlarındaki bu adam da...

Vlade yakın olan koltuğa oturup çantasından çıkardığı gözlük kabını açtı ve gözlüklerini çıkarıp içine yerleştirdi. Kır saçları ve kır sakallarıyla yaşına göre iyi görünüyor diyebileceğim bir görüntüye sahipti. Üstelik pahalı zevkleri olduğunu da ceketinin yakasındaki broştan anlayabiliyordum.

Çantasıyla işi bitince sanırım onu yerine bırakmak için ayaklandığı sırada Vlad onu durdurdu.

"Bekle sen." deyip gülümseyerek adamın yerine oturmasını sağladı. Ardından İskendere gür sesiyle seslendi "İskender"

İskender sanki bu anı bekliyormuş  gibi adını duyar duymaz salon kaoısından içeri daldı.

"Bay Vlad" deyip baş selamı verdi "Buyrun efendim"

Vlad bu akşam olanların aksine keyfi yerine gelmiş olacak ki kibar bir gülücükle konuştu "Çantayı alır mısın?" diyerek  gözleriyle adamın kucağını işaret etti.

İskender çantayı alıp salon kapısından gördüğüm büyük ve ahşap vestiyere yerleşirdi.

Bu sırada Vlad de konuğuyla sohbete başlamıştı.

"Seni gördüğüme çok sevindim" derken sesindeki samimiyeti anlayabiliyordum.

"İnan bana bende öyle Vlad. Eskisi gibi bir arada olmak beni maziye götürdü. Biliyorsun bu son olanlar-" bakışlarını hüzünle kaçırıp konuşacağı şeyden bağımsızsızca konuştu "Neyse şimdi bunları konuşmanın sırası değil. Beni arkadaşlarınla tanıştırmayacak mısın?"

Vlad ona odaklanmış halde olan gözlerini sanki  bizi yeni hatırlamışçasına David ve bana çevirdi.

"Ah üzgünüm. Dostlarımla yeni tanıştık sayılır. Heniz on beş gün oldu."

Bu sırada kır saçlı adamda bizi ilgiyle süzüp gülümsüyordu.

"Bu arkadaş David." dedi eliyle onu işaret edercesine. Davidin morali bozuk oldugunu için zoraki bir gülümseme ile başını salladı. Sonrasında Vlad konuşmasını sürdürdü "Onun böyle sessiz  olduğuna aldanma. İnan bana çok zeki birisi" dediğinde şaşırmıstım.

Evet şaşırmıstım çünkü David buraya geldiğimizden beri cıvık hareketler yapıyordu ve gerçek anlamda dehasını hiç göstermemişti.

Buna David de şaşırmış olacak ki bir anlığına kekeledi "Ah ne? Yani şey-" gülümseyip ekledi "Evet  bazı arkadaslarım zeki olduğumu söyler"

Adını hala öğrenemediğim adam memenun bir tebessümle başını salladı "Memnun oldum David"

David başını sallamakla yetinmişti.

Davidle işi biten Vlad sakin bir hareketle ayağa kalkıp iki adımda yanıma geldi. Ben otururken o ise başımda dikiliyordu.

"Bu güzel kadında-" diyerek elini bana uzattı. Ne yaptığına anlam verememiştim. Ancak uzattığı eli tutma ihtiyacı hissederek elini tuttum. Ve anında elimi çevirip küçük bir öpücük bırakmak için eğildi. Aynı anda gözlerimden de ayırmadığı bakışları kalbimi deliyordu "Melisa" diyerek öpücüğü elime kondurdu.

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin