43. Sadece Onun...

1.8K 99 26
                                    

İyi geceler🐣🐣  (Diğer kitabım 1M olmuş yeni fark ettim 💫💫)

Arkadaşlar Ösym ağzıma sıçtığı için bölüm yazmam o kadar zor ki benim için 😬

Neyse tatsız konulara gerek yok 😇 görüşmeyeli nasılsınız? Lütfen çook iyi olun.

Keyifli okumalar. 🐣💐

Vlad ve gezginler Oğuzun şoförlüğü eşliğinde kaldıkları hotele doğru yola koyulmuşlardı. Her şeyden habersiz Lisa ise bir türlü ayılmıyordu. Kısa sürede hotele gelen araç ile herkes araçtan inerken Vlad Melisanın bileğinden tuttu. "Bekle bir dakika Melissa. Konuşalım."

Melisa istemeyerek yerine otururken Alis de Vlade seslendi. "Yardımın için teşekkürler Vlad. Siz olmasaydınız neler olurdu düşünmek bile istemiyorum." bir yandan da Davidin koluna girmiş ona destek oluyordu. Davidin yüzünde fazla olmasa da birkaç morluk belirtmişti çoktan. Alis onu böyle görünce daha samimi bir tonda konuştu. "Gerçekten çok çok teşekkürler." bunu o kadar içten söylemişti ki. Davide ve arkadaşlarına bir şey olması ihtimali bile berbattı.

David de başıyla onayladı. "Gerçekten teşekkürler Vlad. Ayla haber verdiği için şanslıyız. Bizim adımıza teşekkür dileklerimizi ilet."

Oğuz Lisayı kucaklayıp araçtan çıkarırken Vlad de birbirirlerinin ellerini hiç bırakmayan çifte bakıp gülümsedi. "Önemli bir şey değil. İyisiniz ya sorun yok. Ayrıca Aylanın teşekkür hediyesi çoktan hazır." dedikten sonra aklına gelen çeşit çeşit sürmene çakıları ile sırıttı. Ayla bayılacaktı.

Alis gülümsedi. "Seni tekrar görmek güzeldi Vlad. Şimdi gitsek iyi olacak."

Vlad son bir şans denedi. "Eğer isterseniz benim evimin kapıları size sonuna kadar açık. Biliyorsunuz."

Melisa Alisten önce davrandı. "Hayır gerek yok Vlad. Zaten İstanbul gezimiz bu hafta biter. Türkiyede de fazla kalmayız."

Vlad duyduğu ile kaşlarını çattı. Alis ise omuz silkti. "Bizde patron Melisadır Vlad. Üzgünüm Melisa ne derse o olur . Neyse iyi geceler sana. Kendine dikkat et."

Vlad zoraki gülümsedi. "Sizlere de iyi geceler."

Alis ve David kol kola oradan uzaklaşırken Melisa ise hala arabadaydı. Vlad konuşalım dediği için bekliyordu sadece.

"Ne diyecektin?" dedi Melisa Vladin her yerini arsız gibi izlereyek. Araçta onun karşısındaki koltukta oturuyordu. Doğrudan birbirlerini görmek ve iki yabancı gibi durmak ikisi içinde tuhaftı.

"Melisa, bu inat sizin başına bela açıyor. Görmüyor musun? Sizi evimde ağırlamak benim için bir onur. Tekrar dönün."

Melisa başını iki yana salladı. "Biz Meksikada bile yalnız gezdik. Evet türlü belalar ile karşılaşıyoruz ama bu da tuzu biberi. Zaten bunu konuşmak anlamsız. Yakında buradan ayrılıyoruz."

Vlad bıkkınca nefes verip kafasını geriye attı. Melisanın inadıyla baş edemiyordu. "Melisa seni kırdım biliyorum. Ama işler sandığın gibi değil. Bize bir şans tanımayacak mısın? Ben sadece seni severken gidecek misin?"

"Sadece 'ben' kısmı doğru olmadı."

Vlad öne doğru eğilip Melisaya yaklaştı. Hemencecik özlemişti sevdiği kadını. "Yemin ettim sana. Diz çöküp yemin ettim. Daha nasıl inandırabilirim kendimi?"

Melisa alayla gülüp göz devirdi. "Her yemine inansaydım çok kandırılırdım Vlad. Üzgünüm." bir süre susup Vladi izledi ve barda yaptığı aklına geldi. "Ayrıca seninle gelmem için Lisaya karşılık yaptığın şantaj çok adiceydi. Beni zor durumda görüp bundan yararlanmak istedin."

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin