62. Mutlu Son

872 47 21
                                    

Selaaam😘

Nasılsınız?🙃

Finale son bir bölüm kaldı. Gözler yaşardı🥹

Ben Melissa(Defne) ve Vladin hikayesini yazmayı çok sevmiştim. Şimdi bir duygulsal oldum offf🥹

Neyse ağlamak yok. Keyifli okumalar😘

Vlad ve Melissanın yeniden tanışması olmuştu. Melissa geçmiş yaşamından kesitler hatırlayıp sonunda Vladi tanımıştı. Göz yaşları içinde Vlade sarıldı.

"Hatırlıyorum Vlady, her şeyi hatırlıyorum."

Vlad bu anın gerçek olması için dualar esiyordu. "Sonunda gün ışığım."

Onların duygusal anını izleyen üç gezgin ve Vladin çalışanları bu sarılmayla beraber hüzünle bakışmışlardı. Beklenen son 600 yıl sonra gelmişti. Bedeller ödenmişti ve acılar çekilmişti. Artık sadece mutlu olma zamanı vardı.

Alis hayretler içindeydi. "Bu nasıl olur? Aklım almıyor." Tabuttaki dört adanmış vampire baktı. Kendisi inanamasa da gerçekten bir ritüel olmuştu. Ve Melissa Vladi bulmuştu.

David omuz silkti. "Artık ne olduğu önemlidir değil canım. Onlar mutlu ve en önemlisi de bu."

Lisa da dolu dolu gözlerle gülümsedi. "Çok tatlılar. Ne olursa olsun aşkları gerçekten de onları birbirine zincirlemiş. Harika bir şey."

Onların mutluluğunu izleyen İskender artık buradaki görevlerini bittiğini anlamıştı. Sonunda adanmış bir vampirin isteğini yerine getirme konusunda ona yardim ettiği için huzurluydu. İyi bir amaca bir ömür vermişti. Ve içindeki tarifsiz duygu ile buna değdiğini anladı. Gerçekten sadakatini kanıtlamıştı.

Herkesin büyülü gözlerle izlediği çift birbirine sarılırken sanki tek parça olmuş, ayrılmaz kılınmıştı.

Melissa sarıldığı adamdan geri çekildi ve gülümsedi. "Geceleri topladığım o mis kokulu çiçeklerin adını mi verdin bana?"

Vlad gülümsedi. "Sende bana Vlady dedin. Ödeştik." Gülerken gözlerinden yaşlar akıyordu. "Hemde 600 yıl sonra."

Evdeki herkesin o küçük merdiven boşluğunda izlediği şeyler inanılmaz bir şeydi. Herkesin göremeyeceği bir andı. Bir fani ve vampirin kavuşması, bedeller ödemesi ve sonunda mutlu olmasını izliyorlardı.

Bu büyülü anda onları en arkadan birisi daha izliyordu.

Levent...

Şaşkınca kalabalığa baktı. "Sanırım önemli bir şeyler kaçırdım."

İskender şaşkınca dış kapiya baktı. Açık bırakılmıştı. Levent de açıklama ihtiyacı hissetti. "Ah şey kapı-" deyip eliyle işaret etti. "Açıktı bende girdim."

Vlad Melissayı saran kollarını çözdü ve arkasındaki adama baktı. "Levent, demek geldin dostum."

Levent gülümsedi. "Biraz geciktim. Kusura bakmayın." Sonra herkese göz attı. Bir gariplik sezdi. En sonunda da tabuttaki vampirlerin görüp şaşkınca kekeledi. "Ş-şey sanırım önemli bir konu var. Neler olduğunu anlatabilir misiniz?"

David göz devirdi. "Dostum şu acıklı hikayeyi bir daha dinlersem üzüntüden kahrolurum hatta kanser olurum."

Lisa Davidin omzuna hafifçe vurdu. "Duygusuz herifin tekisin."

Alis sevgilisinin koluna sarıldı. "Hey, canını yakacaksın." Dedi Lisaya. Ki bu sözleri Lisanın hiç umrunda değildi.

Oğuz Levente bakıp saygıyla konuştu. "Bay Vlad size durumu kahvaltıdan sonra açıklar."

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin