23. Anlamsız Rüyalar

2.9K 108 5
                                    

Günün son bölümü ☺🐤

Yorum yapmaktan çekinmeyin 😘

Keyifli okumalar 🐤🐥

Alisin odamdaki kocaman pencerenin perdelerini çekmesiyle parlak gün ışığı gözlerimi kamaştırmıştı. Esneyerek yatakta gerilirken bir yandan da Alisin söylenmesini dinliyordum.

"Hadi kalk Melissa. Ne uykucusun. Bıraksam gündüzleri hep yatakta olursun. Gece kuşu musun kızım sen?"

Onun söylediği şeyle sırıtıp yerimden kalktım. Dolabımdan birkaç kıyafet çıkarıp üzerime geçirirken Alise laf  yetiştiriyordum.

"Ne abarttın Alis. Hem kalktım işte"

Alis beni dinlemeden odadaki eşyalarını alıp kapıya yöneldi.

"Şimdi kendi odama geçiyorum. Sakın ben gidince uyuyayım deme!" dedi  parmağıyla uyarı işareti yaparak.

Ben ona sırıtarak bakarken o ise vereceğim cevabı beklemeden hızlıca odadan çıkmıştı.

Alisin bu uyku meselesinde üstüme gelmesini anlayamıyorum. Tamam bir keresinde Kore gezimizde kendimi kapsül otele kilitleyip 14 saat uyumuş olabilirim. Ama onun üzerinden aylar geçmesine rağmen Alis çok abartıyor canım. Böyle olmaz ki!

Aklımdaki beni gülümseten düşünceler ile banyoya gidip yüzümü suyla buluşturdum . Küçük banyo dolabındaki diş fırçamı çıkarıp 'aynasız' bir şekilde dişlerimi fırçaladım. Sahi, bu konuyu bizimkilerle hiç konuşmamıştım. Oların odasında da ayna yok muydu acaba? Doğrusu evin hiçbir köşesinde ayna gördüğümü sanmıyorum.

Dişlerimi fırçalamayı bitirip bonyodan çıkarak odadaki diğer işlerimi hızlıca hallettim. Karnımdaki gurulduma sesleri yükseldikçe daha hızlı hareket etme isteği oluşuyordu. Hemen o güzel Türk kahvaltılarından yemek istiyordum.

Odamdan çıkarken neredeyse karanlık derecesinde loş olan salona göz attım. Sanırım herkes çoktan salona inmişti. Gözlerimi üst katın merdiveninden olabildiğince uzak tutarak aşağı indim.

Tahmin ettiğim gibi herkes oradaydı. Vlad hariç. Artık bu duruma şaşırmayı bırakmıştım. Ev sahibi olmadan kahvaltı yapmak rutin olmuştu. 

"Günaydın" dedim arkadaşlarıma canlı ve enerjik bir gülümseme ile bakarak. 

David sanki bu anı kolluyormuş gibi öne atıldı.

"Günaydın Melissa. İyi uyuyabildin mi? Umarım yine rüyalarında Vlad yoktur"

Sinsice gülümseyip cevap verdim.

"Aslında hayır David" gülümsememi bozup ciddi bir havaya büründüm. Sanki çok önemli bir konu anlatır gibi konuştum "Rüyamda seni gördüm"

Davidin gülümsemedi yerini şaşkınlığa bırakmıştı.

"Beni mi? Nasıl gördün?"

Sırıtışım tekrar yerini alınca konuştum. "Bir peri vardı.Ve seni-" deyip merkalanması için bekledim.

"Evet beni ne?"

"Peri seni bir eşeğe çeviriyordu David. Üstelik biz hiçbir farklılık göremiyorduk. Ve o eşeği senden daha çok sahipleniyorduk" derken son cümlemi  tıslayarak söylemiştim.

Bunu duyan Alis ve Lisa kahkalarla gülerken David ise pek mutlu gözükmüyordu. Yüzünü ekşitip trip atar gibi kafasını çevirdi "Çok ayıp Melisa. Ayrıca o eşek benim gibi yakışıklı olamaz"

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin