İyi geceler🌜 bir kullanıcınin yorumunu gördüm ve hemen bölümü bitirip atayım dedim. Öncelikle gecikme sebebini açıklayayım. Çok yoğun çalışıyorum. Hafta sonları çoğu zaman nöbetim oluyor. Bu telaşa kalbim dayanmadı desek yeridir arkadaşlar. Çünkü üç gece önce taşikardi geçirdim. Tabi o acıya bakacak olursak kalp kriziydi bana göre😂 herneyse şimdi iyiyim evde dinleniyorum. Gecikme için üzgünüm.
Bu arada önceden yazdığım bilgiyi değiştiriyorum. 80 bölüm sürer demiştim. Bölümleri ayırmadığım için en fazla 65-66. bölümde final olur diye düşünüyorum.
Görüşürüz😘
Siyahlara bürünmüş üç gezgin yan yana dizilmiş halde ikinci katin koridorunda duruyorlardı. Saat sabahın 6 bucugu olduğu için etraf oldukca karanlıktı.
Lisa elinde pembe feneri açıp sırayla Alis ve Davidin yüzüne doğrulttu.
"Hazırsınız değil mi?"
David gözünü kamaştıran ışığa karşı eliyle siper oluşturdu. "Kızım hazırız da şu ışığı ceksene gözümden."
Lisa tiz sesle tısladı. "Sana kaç kez söyleyeceğim bana kızım deme diye."
Alis parmağıyla sus işareti yaptı. "Ssst sessiz olun. Kavga edecek vaktimiz yok. Melissa Vladin odasında yalnız. Bu fırsat bir daha elimize geçmez. Hemen bitirelim arama işini."
Lisa omuz silkti. "Tamam koridorun başından başlayalım." Sonra aklına gelen şeyle hızlıca konuştu. "Ama ayrılıp aramayı sakın düşünmeyin. Üçümüz birlikte olacağız."
David güldü. "Zaten bir tane fenerimiz var. Nasıl ayrılalım Lisa?"
Lisa ışığı koridora tuttu. "Ha! şey bende bir tane daha vardı. Ama ayrılalım dersiniz diye göstermedim."
David kafasını geriye attı. "Kızım deli misin ya? Madem vardı niye vermedin? Ayrılıp arardık ne güzel."
Lisa sinsice baktı. "Ayrılmayalim diye tabiki aptal. Her neyse başlasak iyi olur."
Alis koridordaki sıralı odalara baktı. Tam yanında durdukları kapı kendilerinin kaldığı odaya aitti. Kalan odalar ise kütüphane, diğer misafir odaları ve ardiyeydi.
Alis bıkkınca nefes verdi. "Çok fazla misafir odası var. İşimiz uzun sürecek gibi."
Lisa kararlı bir şekilde başını salladı. "Hemen başlayalım öyleyse."
Misafir odalarından birine girmek için önce Davidin tel toka ile kilidi açmasını beklediler. Lisa kilise ışığı tutarken David da farklı manevralar yaparak kilidi açmıştı. Çok kısa sürmüştü bu işlem.
Kendi odalarına benzer dekor edilmiş misafir odasına girip etrafı kontrol ettiler. Ancak klasik bir misafir odasından başka bir şey değildi. Yatak, gardırop, komodin ve çalışma masası vardı. Duvarlarda eski birkaç resim ve etnik desenli bir Türk halısı.
Lisa feneriyle odadaki komodinin çekmecelerini hızlıca açıp kapatti. "Bu çekmeceler boş."
David kapıya yöneldi. "Hemen çıkalım. Vakit kaybetmeyelim."
Gezginlerin koridor boyunca devam eden beş misafir odasini incelemeleri yaklaşık 20 dakika sürmüştü. Ve her odada benzer dekor edilmiş, ipucu barındırmayan klasik odalardı.
Lisa umutsuzca konuştu. "Bu odaların hiçbirinde bir şey bulamadik. Boşa zaman kaybı resmen."
Alis kolundaki saate baktı. "Daha vaktimiz var. Sorun olmaz. Hadi şimdi kütüphaneye bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI)
Romance+18, sahnelere uyarı koydum rahatsız olan o kısımları okumayabilir. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektim ve içime daha çok girmesini istedim. Zevkten titrerken daha fazlasını istememek aptallık olurdu. Dudağımı ondan kurtarıp nefes nefese konu...