60. Canavar

786 58 37
                                    


Arkadaşlar, helloo😚
Tam 8 bin kelimelik bir bölüm yazdım. Normalde ikiye ayırıp atabilirdim ama bölmek istemedim. Bu yüzden dün bölüm gelmedi.

Benim günlerce süren bu emeğime karşılık sizde oy ve yorumları esirgemeyin. Özellikle yorumlaaar🔥😘

Satır arası yorumları bekliyorum. Ayrıca sonlara doğru sizi şok edecek şeyler var.

Keyifli okumalar😚

Melisa nefes nefese sesin geldiği yere doğru koşuyordu. Peşinden gelen kişinin Vlad olduğunu bilmesi hem içini rahatlatıyor hemde biraz sonra öğreneceği şeyler yüzünden tedirginlik yaşıyordu.

"Lisa neredesin?" Diye bağırdı. Aslında ses netti. Ama Melisa telaştan odaklanamiyordu.

En alt kata inince sesin geldiği yere başını çevirdi. Ses merdiven boşluğundaki yerden geliyordu. Hiç düşünmeden kapıyı açıp içeri dalmıştı. Ve o an üç arkadaşının da orada olduğunu görmüştü. Bir anlığına ne olduğunu çözememisti.

"Lisa-" dedi. Sonra David ve Alise de bakarak konuştu. "Siz iyi misiniz?"

Lisa gözlerini tabuttan çekti ve arkasına dönüp Melisaya baktı. O an gözlerindeki dehşet artmıştı. Titrek parmağı ile Melisayi işaret etti.

Daha doğrusu Melisanin arkasındaki Vladi.

"O-" Lisa çığlık atmaktan kurumuş dudakları ile konuştu. "O bir canavar."

Alis gelen kişinin Melisa olduğunu görünce önce rahatladı. Sonra arkasındaki adamı da görünce koruma iç güdüsü ile hareket edip melisayı kolundan tutup yanına çekti.

"Buraya gel Melisa. Yanımızdan ayrılmak yok. Bu evden hemen gideceğiz."

Melisa şaşkınca konuştu. "Ne oluyor? Neden gidiyoruz?"

Alis öfkeyle Vlade baktı. Onun bir canavar olduğunu bilmesine rağmen korkusunu bir kenara bırakmışti. "Bu adam tam anlamıyla canavar Melissa." Başıyla arkasındaki tabutu işaret ett. "Baksana, tabutta ceset saklayacak kadar da psikopat!"

Melisa duyduğu şey ile yutkundu ve yavaşça arkasını dönüp tabuta baktı. O an gördüğü şey ile ağzını kapatıp atacağı çığlığı engelledi.

Vlad kapı eşiğinde durmaya bir son verip küçük kapidan içeri adımını attı. Bu adımla beraber gezginler birbirine sığınak olmuşçasina yaklaştı.

Vlad iç çekerek başını eğdi. Sonra manidar bir gülüş ile onlara bakti. "Demek tanıştınız. Dostlarımla."

Alis öfkeyle bağırdı. "Ne dostu? Bu zırvaları bırak artık!"

David de aynı öfke ile bağırdı. "senin öldürdüğün kişileri saklayacak kadar deli olduguna inanamıyorum."

Vlad duyduğu şeylerin komik olmasına gür bir kahkaha attı. "Sizce ben ceset istifçisi falan mıyım?"

Lisa ise korkudan konuşacak halde değildi. Tek isteği buradan çıkmaktı.

Ortamdaki gerginlik hat safhaya çıkmışken ellerinde mumlar ile ikizler ve İskender geldi. Üçünün de üzerinde pijamaları vardı.

İskender önce şaşkınca dört gezgine baktı. Sonra da efendisi Vlade.

"Bay Vlad, bir sorun mu var?"

David bağırdı. "Evet bir sorun var İskender! O çok sevgili patronun bir canavar! Kan emici bir canavar. Anlıyor musun?"

Selen şaşkınca konuştu. "bay Vlad mi? Hayır hayır o öyle biri değil-"

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin