55: Cheri Cheri Lady

866 62 9
                                    


Alisin yatak odasında, loş mum ışıkları içinde herkes birbirine şaşkınlıkla bakıyordu. Benim söylediklerimi idrak etmeye çalışıyor gibiydiler.

Lisa korkusunu unutmuştu. "Sen ciddi misin? O sana yemin ederek seni sevdiğini mi söyledi? Bu inanılmaz."

David de aynı şaşkınlıkla kekeledi. "V-vay canına. Bunu bende beklemiyordum."

Alis ise onların aksine rahatlamış gibiydi. "Şükürler olsun. Bir an Melissanin hayatı tehlikede sanıp korkmuştum."

Şimdi konuşma sırası bendeydi. "Ama bu ne anlama geliyor ki? Yemin etmiş olması yani. Yalancı bir düzenbaz da olabilir. Kolpaci ve sahtekar-"

David sözümü kesti. "Evet bunlar yüksek olasılık dahilinde olanlar. Biliyoruz ki vampirler çok iyi laf cambazıdır ve insanları yanıltmak için türlü oyunlar yaparlar. Ama yemin etmişlerse o konu kesinlikle doğrudur."

Göz devirip güldüm. "Ha şu şey. Vampir saçmalığı diyorsunuz yani."

Lisa bıkkınca arkasına yaslandı. "Herneyse inan ya da inanma artık önemli değil. Sonuç olarak sen bir fanisin o da bir vampir. Ve birbirinize esir düşecek kadar aşık oldunuz. Eğer ikinizden birisi aşık olmasaydı diğer kişi ölecekti." Sonra parmağımdaki yüzüğe baktı.

"O sol parmağındaki hiç çıkmadığına göre sen de ona aşıksın. Yani ölen kimse yok. Harika! Öyleyse bizlik bir durum kalmadı." Oturduğu yerden ayaklandı.

"Sen burada biricik aşkınla istediğin kadar yaşa. Ama biz çok bile kaldık. Hadi gençler gitsek iyi olur."

David de başıyla Lisayı onayladı. "Sanırım ilk kez Lisaya hak vereceğim. Zarar  gören kimse olmadığına göre biz gidelim ki bu durum öyle kalsın."

Alis ise onları durduran kişi olmuştu. "Kalın diye ısrar etmeyeceğim. Ama Melissa arkadaşımız ve onu insan dışı bir şeyle bu evde yalnız bırakamayız."

Lisa göz devirdi. "Hadi ama! İnsan dışı varlık dediğin şey Melissanin rüyalarını süsleyen biricik aşkı."

Araya girdim. "Hey saçmalama!"

Lisa anlamsız bir bakışla baktı. "Ne? Yalan mı? Ona aşıksın ve onun yanında kalmalısın. Senin boynuna dişlerini geciremez. Ama bizim güzel boynumuzda ölümcül diş izleri bırakabilir."

Şu vampir oyunu uzamıştı cidden.

David de Alise bir süre gelmesi için ısrar etse de Alis benimle bu evde kalmak istediğini söyleyip duruyordu.

Bu tartışmayı sonlandırmaya karar verdim.

"Alis, canım seni anlıyorum. Ama ben burada kalmak istemiyorum ki."

Alis şaşkındı. "Ama ona aşıksın Melissa."

Bıkkınca nefes verip konuştum. "Tamam evet. Ona aşığım tamam mı? Hatta size daha ilginç bir şey söyleyeyim mi? Ben bu eve geldiğim ilk andan beri kalbim sadece onun için çarpıyor. Tüm o tuhaf rüyalar, inanılması güç şeyler hepsinin sebebi Vlad. Onu seviyorum. Ama onunla kalamam. Anlamıyorsunuz o başka bir kadını düşünürken onunla bu evde yaşayamam."

Lisa şaşkınca araya girdi. "Başka bir kadın mı? Defneyi mi diyorsun?"

Başımı evet anlamında salladım. "Tek düşündüğü Defnesi. Ve bende ona çok benzeyen bir kadınım işte. Belki benden hoşlanıyordur ama sırf bu benzerlik ten dolayı."

Lisa ise derin bir düşünceye dalıp kendi kendine mırıldandı. Sonra kitabı alıp biraz karıştırdı.

"Bu olamaz." Diyordu sadece.

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin