Yazım yanlışları olabilir. Şimdiden özür dilerim💐
Keyifli okumalar. 😘
Dün gece olanlardan sonra korku içinde uyanıp yanımdaki yatakta uyuyan Lisaya baktım. Huzurla uyuduğunu görünce rahatlamıştım. Dün resmen İstanbulun karanlık yüzüne şahit olmuştuk. Arkadaşım Lisayla sınanmıştım. Ona bir şey olmamıştı. Ama ihtimali bile korkunçtu.
Komodindeki telefondan saatin 9 olduğunu görmemle kaşlarımı çattım. Normalde bu saate kadar uyanmış olmalıydık. Ancak herkes yorulmuş olacak ki bu saate kadar uyumuştuk. Yatağımdan kalkıp banyoya girdim ve soğuk bir suyla kendime geldim. Dün barda oldukça fazla kokteyl içmeme rağmen ne bir baş ağrısı ne de bulantı hissediyordum.
Demek ki bünyem artık alkole alışmaya başlıyor diye düşündüm. Banyodan çıkıp komodindeki pet şişeyi alıp birazını Lisanın yüzüne döktüm.
"Hey! Uyan bakalım baş belası."
Bir yandan esnerken bir yandan da pet şişedeki suyu Lisanın yüzüne döküyordum. Lisa kısa sürede yüzünü buruşturup uyandı.
"Melisa-" elleriyle yüzünü kapadı. "Dursana! Ne yapıyorsun?"
Pet şişeyi eski yerine koyup Lisanın yanına oturdum. "Başın ağrıyor değil mi?"
Lisa elini alnına götürdü. "Hem de ne biçim."
Öfkeyle ona baktım. "İyi iyi!" diyerek öfleyle konuştum. "Ağrısında bir daha tanımadığın erkeklerle içme."
Lisa hayretle gözlerini açtı. "Ah! Dün gece biriyle içiyordum evet. Sonrasını hatırlamıyorum ama."
Bir an yaşadığımız şeyler gözümün önüne geldi. Sıkıntı içinde dün olup biteni Lisaya özet geçtim. Sanki aksiyon filmi gibiydi anlattıklarım. Lisa her cümle başında şaşkın ve korkmuş nağralar atıyordu. Bir ara Oğuzun adını duyunca suskunlaşmıştı.
Anlattıklarım bitince Lisa yattığı yerden doğruldu. "Ben-" yutkundu. Oldukça korkmuştu. "Ben üzgünüm. Bilmiyordum. Bir daha yabancı bir erkekle içmem-"
"Senin suçun değil Lisa. Ama dikkatli davranmalıyız. Eğer Vlad ve Oğuz gelmemiş olsaydı-" cümlenin sonunu getiremiyordum bile. "Neyse şimdi bunları konuşmayalım. Sen iyisin ya önemli olan da bu."
Lisa bir süre şok içinde yatakta oturdu. Tepkisizdi. Sessizliğini çekingen bir konuşma ile bozdu. "Oğuz benimle ilgilendi demek."
"Evet, seni o taşıdı buraya kadar. Seni götürmek isteyen o Savaş denen şerefsizin adamlarını da acayip benzetti. Çok cesurdu dün gece. "
Lisanın bu dediklerime sevinmesini beklerken Lisa tam tersi göz yaşını akıtınca şaşırmıştım. "Ne oldu Lisa?" diyerek ona sarıldım.
Lisa omuz silkti. "O tam bir korkak. Cesurluğu anca böyle adamlara karşı olur. Ne vardı beni severken de cesur olsaydı?"
Bir an dün Davidle olan konuşmalarımızı hatırladım.
"Lisa, bu konuda bir tahminimiz var. Sanırım Oğuz bahçıvan falan değil."
Lisa merakla bana baktı. "O ne demek?"
"O bir yakın koruma olabilir Lisa. Dün gece onu görmeliydin. Çok güçlü ve acımasızdı. Gözü dönmüştü resmen. Özetle onun işi adam dövmek. Ve sanırım Vladi korumak. Yani güç kullanmaya alışık olduğu için istemeden sana zarar verdi. Bu yüzden de seninle olmak istemiyor. Çünkü sana zarar verebilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI)
Romance+18, sahnelere uyarı koydum rahatsız olan o kısımları okumayabilir. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektim ve içime daha çok girmesini istedim. Zevkten titrerken daha fazlasını istememek aptallık olurdu. Dudağımı ondan kurtarıp nefes nefese konu...