24. Bayram

1.9K 97 11
                                    

Keyifli okumalar...

Bizi dış kapıda bekleyen Oğuz dışarı çıkmamız ile yanımıza koşarak geldi. Lisanın  prenses tipi süslü çantasını alıp ona yardım ederken bir çantanın ne kadar ağır olabileceğini düşündüğüne eminim. Zira Lisa 'birkaç' önemli şeyini gezerken almak istemişti.

Hemen sonrasında Oğuz aracın otomatik kapısını açtığında bizde yerlerimize geçmiştik. Saat henüz 8  bile olmamıştı. İstanbul turumuzu erkene almıştık. Oğuz bize birkaç tarihi yapıyı tanıtırken bizde resim ve videolarla bu anları ölümsüzleştiriyorduk.

En sonunda 3 saatin ardından hepimiz yorulup sızmıştık.

Oğuz bizi küçük bir esnaf lokantasına götürünce yerel Türk lezzetleri deneme imkanı bulunca başta David olmak üzere hepimiz o yorgunluğu resmen unutmuştuk.

Oğuz birçok ev yemeğinin olduğu tezgahta David ile beraber yemek seçerken biz kızlar da bir masa bulup oturup erkeklerin yokluğunu  fırsat bilip aceleyle Alis ve Lisaya bakıp konuştum.

"Bu gece Vlad ile konuşalım. Kısa sürede  gideceğimizi bilmeli"

Alis başıyla onaylarken Lisa ise tam tersi hayır anlamında başını sallıyordu.

"Hayır Melisa" deyip elindeki telefonunu bırakıp şımarıkça koluma girdi. Kedi gibi sürtünüp minnoşluk yapmaya çalışıyordu. "Gitmeyelim. Hem Vlad de üzülür bak. Belli ki hiç  arkadaşı yok. Yazık ona"

Alis göz devirip konuştu "Bunu da  nerden çıkarıyorsun Lisa? "

Lisa bir anda dikkatini Alise verip konuştu "Gecen günkü konuşmayı hatırlayın. Killsurfing uygulaması ile arkadaş edindiğini söyledi. Bu adamın her şeyi var. Bolca para, çalışan ve yakışıklılık" derken son kelimede kıkırdamıştı.

Hemen ardından ekledi "tek bir şeyi yok. Arkadaşı! Hadi ama kızlar boşuna bizi el üstünde tutmuyor. Biz ona ardışlık ediyoruz o da tüm imkanlarını bize sunuyor anlasanıza. Hem bunun başka açıklaması olamaz. Eve geleli neredeyse 15 gün oldu ve tek yaptığımız yiyip, gezip eğlenmek. Neredeyse hiç para harcamadan koca İstanbulu gezdik hepsi ve Vlad sayesinde"

Aslında düşününce  Lisanın söylediklerini mantıklı bulmuştum. Bize gezmemiz için özel aracını ve şoförünü verdi. Tüm çalışanları etrafımızda pervane oldu. Ve en önemlisi gitmek istediğimizde ise kalmamız için ısrar etti. Bizi maddi zarar olarak görüp istemeyebilirdi. Ancak para onun için önemli değil. O yalnız olmak istemiyor.

Alis ise benim aksime konuştu. "Saçmalama Lisa! Adam para içinde yüzüyor ve dediğin gibi çok yakışıklı. Ayrıca bir tarihçi olduğunu unutmayın. İstese birçok sanat camiasını kendine köle eder. Bu adam yalnız kalmaz. Vladden bahsediyoruz kendine gel"

Alisi dinleyince de Alise hak vermiştim. Doğru söylüyordu. Bu kadar zenginlik ve yakışıklılık varken eminim bir çevresi de olmuştur. Bir kere işi gereği insanlarla etkileşim halinde olması gerekir.

Lisa ise onu umursamazca omuz silkip göğüs dekoltesini düzeltiyordu. Bir  yandan da Alise laf yetiştiriyordu.

"Ah Alis. İnan bana Vlad çok yalnız. Bunu anlamamış olmanıza şaşırdım doğrusu. İsterseniz Davide soralım. O aramızdaki en zeki kişi. Tam bir inek. Eminim Vladi çok iyi analiz etmiştir"

Alis ise öfkeyle Lisaya bakıp konuştu.

"Davide inek demeyi kes! Lisa biraz  yetişkin gibi davranmalısın. Yeter artık"

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin