42. Şantaj

1.5K 96 9
                                    

İyi geceleeer 😘🐣🐣

Bölüm gecikti kusura bakmayın. Düzenleme bile 40 dk sürdü.

Yarınki sınava gireceklere şimdiden başarılar 🐣🐣

Keyifli okumalar...

David, Alis ve Lisa hayretler içinde Melisanın inanılması güç olan hikayesini dinledikten sonra her biri bir yere dağılmıştı. Akşam yemeği için 7 de hazır olacak şekilde konuşup anlaştılar. Lisa duşunu aceleyle alıp çıkınca Alis de Melisanın yalnız kalmayacağını bilip rahatça kendi odasına geçti.

David sırt üstü halde nemli saçları ile yatağa atmıştı bedenini. Dalgınca tek bir noktaya bakıyordu. Alis gülümsedi. "Sevgilim, bakıyorum da çok düşüncelisin."

David Alisin odaya geldiğini yeni fark etmiş gibiydi. Sırıtıp yerinden doğrularak oturdu. "Sevgilim demene bayılıyorum." ayağa kalktı ve Alise yaklaştı. "Melisanın anlattığı şeyleri düşünüyordum canım."

Alis duyduğu canım tabiri ile karnında uçuşan kelebekleri hissetmişti. "Evet fazla hayalperest olduğunu düşünüyorum."

David başını iki yana salladı. "Hayır Alis, bazı anlattıkları mantıksız. Mesela Vladin sivri dişleri imkansız. Ancak bir rüya olduğunu düşünürsek hoş görülebilir. Ama diğer konular aklımı kurcalıyor. Bunu onun yanında söyleyip korkutmak istemedim. Melisa bazı zamanlar transa geçip sanki kendisi değil gibi davranıyordu. Bunu bir ara arastırmalıyız."

Alis hayretle kaşlarını kaldırdı. "David, Melisaya inanıyor musun yani?"

David yüzünü buruşturdu. "Tam değil. Ama o tuhaf şeyler yaşıyor. Bu konuda birkaç kitap bulabilirim." dedi ve Alise sarıldı. "Her neyse canım şimdi bunu düşünmeyelim. Güzel bir akşam yemeğine ne dersin? Şık bir restoran buluruz. İyi bir yemeği hak ettik. Ve tabi Melisa ve Lisaya da bizim ilişkimizden bahsederiz."

Alis gülüp gözlerini kaçırdı. "Söyleyecek miyiz?"

David sırıttı. "Aslında söylemesek de bizim aşkımız herkesin dikkatini çekiyor. Ancak onlara güzel haberi verelim derim."

Alis parmak ucunda yükselip Davdin dudagına minik bir öpücük bıraktı. "Olur sevgilim."

David habersiz gelen bu kısa öpücük ile büylenmiş gibi tekrarladı. "Evet olur sevgilim."

Alis sevinçle zıplayıp dolabına koşar adım gitti. Özenle yerleştirdiği kıyafetlerinden en şık olanı çıkardı.

"Bu nasıl?" dedi elindeki askılı kırmızı elbiseyi göstererek.

David o kıyafeti zaten daha önceden görmüştü Alisin üzerinde. "Çok güzel." dedi sevdiği kadının gözlerine bakarak.

Çok güzeldi...

Alis kıyafetini seçince Davidin dolabına gidip çantasını açtı. Henüz kıyafetlerini yerleştirmemişti bile. "David çok pasaklısın. Hadi gel sana da kıyafet seçelim. Siyah gömleğin sana çok yakışıyor. Onu giymelisin bence."

David gülümseyip dolabını kurcalayan Alisin arkasından beline sarıldı. "Sen istersen giyerim tabi."

Alis kıkırdayıp güldü. "Hey boynumu öpme gıdıklanıyorum." dedi sıcak ve küçük öpücüklerle boynunu öpen Davide.

David sarhoş gibi salınıp gülerek mırıldandı. "Bebek gibi kokuyorsun."

Alis Davidin paspal çantasından siyah gömleği çıkardı. Siyah bir de keten pantalon bulunca sevinmişti. "Hadi bunları giy."

BİR FANİYE AŞIK +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin