2| Ihlamur Çiçekleri

2.9K 123 464
                                    

Selam, n'aber?

Aslında bölümleri cuma günleri atmayı düşünüyordum ama canım bölüm atmak istedi, çünkü neden olmasın?

Önceki bölüm bıraktığımız yerden devam ediyoruz. Bakalım Asiye'nin karşısındaki kim, devamında neler olacak?

İyi okumalar.

🥂🔥

Dudaklarını, dediği şeyi anlamayarak "Nasıl kanıtlayacağım ki?" diyen kızın boynuna bastırırken belindeki koluyla onu biraz daha kendine çekti. Göğsündeki eli ile kızın dekoltesinden vücudunu okşadıktan sonra yüzünü kendisine çevirdi ve hızla birleştirdi dudaklarını.

Karşısındaki genç kız, alkolün etkisiyle öpüşüne karşılık verirken dudaklarını öpmeyi bırakıp boynuna bastırdı ıslak dudaklarını. Onun çıplak sırtını duvara dayadıktan sonra dudaklarını kızın beyaz teninde gezdirmeye başladı. Kız, kollarını boynuna dolayarak onu kendine çekince belindeki kollarını kalçalarına indirdi ve sertçe sıktı.

Genç kızın dudakları arasından firar edip odayı dolduran ses, tahrik olmasına sebep olurken yatağa doğru yürüttü bedenlerini. Önce kızın üzerindeki siyah elbiseyi çıkardıktan sonra onu yatağa yatıracaktı ki kızın elleri, omuzlarında gezinmeye başladı. Üzerindeki gömleğin düğmeleri yavaşça açılırken kıza doğru eğilip dudaklarını birleştirerek işini zorlaştırdı. Pantolonunu da çıkardığında kızı yatağa yatırdı ve kemeri ile genç kızın ellerini bağladıktan sonra yatakta yukarı taşıdı onu.

Üzerindeki yerini aldıktan sonra dudaklarını boynuna bastırmaya başladı. Kendine hapsettiği teni öpüyor, ısırıyor, emiyordu. Genç kızın dudakları arasından kaçan sesler, hareketlerinin sertleşmesine sebep olurken odadaki sesleri de yükseldi.

Bakışlarını genç kızın yüzüne getirdiğinde alnında biriken terlerle kendisini beklediğini görünce "Bak bakalım ufak mıymış benimki." dedikten sonra hızla itti kendini. Odanın içinde bu sefer acı dolu, tiz bir çığlık duyulurken dudaklarını birleştirerek susturdu onu.

Sert darbeler bırakmaya devam ederken tek eliyle kızın ellerini alıkoyan kemerini çözdüğünde hızla onu sardı ince kolları. Genç kızın bu hareketini memnuniyetle karşılarken sona yaklaştığını hissedince hızla terk etti kızın vücudunu. Ona baktığında gözlerini aralamış, kendisine baktığını görünce yüzüne bir gülümseme yayılırken "Seni bu kadar erken bırakamam ufaklık." dedi ve dudaklarını birleştirdi tekrar.

Boğuk sesleri birbirine karışırken tekrar doldurdu kızın içini ve dudaklarını boynuna indirerek inlemelerini serbest bıraktı. Aradan ne kadar zaman geçtiğini bilmezken vücutları boşalarak rahatlasa da kızın üstünden inmeyerek boyun girintisine soktu başını.

Sırtını yatakla buluştururken kalçalarından tuttuğu genç kızı da üstüne çekti. Kız, sertliğinin üstüne oturduktan sonra üstüne kapanınca ellerini onun beline yerleştirirken "Küçük kızım büyümüş." dedi memnun bir sesle.

🥂🔥

Asiye sabah uykusundan hissettiği ağrı ile uyanırken gözlerini açmadan sol elinin başparmağı ile işaret parmağı arasına sıkıştırdı şakaklarını "Of bu ne ağrı ya?" diye söylenerek. Gözlerini açmadan dün gece eve nasıl döndüğünü düşünmeye başladı. Muhtemelen Berk gelip almış, söylenerek evine bırakmıştı. Peki Berk burada olduğunu nereden biliyordu, kimseye haber vermemişti ki.

Düşüncelerinin arasına kasıklarındaki ağrı girerken gözlerini araladı yavaşça. Tanıdık olmayan tavan ile bakışırken kaşlarını çatmıştı ki beline dolanan kol ile hızla oraya çevirdi bakışlarını. Yanında tanımadığı bir adam yatıyordu ve ikisi de çıplaktı. Ne olmuştu böyle dün gece?

BEYAZ ŞARAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin