Selam, n'aber?
Dün de söyledim, sınır konusu beni çok üzüyor çünkü potansiyelin çok daha fazlası olduğunu biliyorum. Hayat Gibi dolmak bilmeyen sınırlar ve etkileşimsizlik yüzünden bitti, Beyaz Şarap'ın da öyle olmasını istemiyorum. Ama etkileşimler düzelmezse böyle olacak maalesef. Bu kitapla ilgili çok değişik, çok güzel şeyler var aklımda, hiç olsun istemiyorum.
Bu bölümü çok severek yazdım, yazarken hem eğlendim hem de diğer duyguları hissettim. Nedensizce çok içime sindi dfghdsgfhjs siz de seversiniz umarım.
Yeni bölüm için sınır 75 oy ve 25 farklı kişiden yorum
İyi okumalar.
🥂🔥
Asiye kucağındaki oğlunun saçlarına bir öpücük bıraktıktan sonra dikkatini çekebilmek için "Atlas," dedi. Arkasını dönen oğluna güldü ve dil çıkardı onu da güldürmek için. Onu oğlunun kahkahası karşılarken "Annem." deyip bir öpücük bıraktı alnına.
Atlas, elini yanındaki babasının koluna attıktan sonra "Baba!" dedi heyecanla olduğu yerde zıplarken. Doruk'un bakışları ona döndüğünde az önce annesinin kendisine yaptığı gibi dil çıkardı ona.
Doruk, ondan gördüğü şey ile gülüşüne engel olamazken, "Oğlum ne yapıyorsun sen?" dediğinde dilini çıkarıp dudaklarına sürterek ses çıkarmaya başladı.
Yaptığını anlatmak ister gibi "Baba." dedikten sonra tekrar yapmaya başladığında güldü Doruk ve bir öpücük bıraktı oğlunun boynuna.
Asiye, onun sırtını göğsüne yaslayıp kolları arasına aldıktan sonra hafifçe sallarken kendince sesler çıkaran Atlas'a güldü ve "Güzel oğlum benim." dedi.
Onun saçlarını eliyle geriye doğru tararken "Yani bugün senden çok biz eğlendik doğum gününde ama kusurumuza bakma babacığım." diyen Doruk'a güldü Asiye.
"E ne yapsın çocuğum, onla oynayacak bizden başka kimse yok ki. Ailemizin ve değişik arkadaş topluluğumuzun ilk ve tek bebeği kendisi." "Evet, o yüzden efendimiz, kıymetlimiz."
Asiye yüksek sesli gülüşüne engel olamayınca Atlas kafasını çevirip ona baktı. Yüzüne bir gülümseme yayılırken, "Belki yakında olur onun da oyun arkadaşı." dedi Asiye.
"Aa, Berk hamile mi?" "Evet aşkım, Berk hamile." derken gülerek göz devirdi Asiye. "Melisa'yı diyorum." dediğinde hızla oturduğu koltuktan kalkarken "NE?" dedi Doruk. "Melisa mı hamile?"
"Sevgilim bir sakin mi olsan, ha? Hamile falan değil Melisa, yani öyleyse de ben bilmiyorum ama yakında olur belki bebekleri."
"Yok, olmaz onların bebekleri. Daha küçük benim kardeşim, evlenemez." "Evlendiğinde 10 aylık bebeği olan abisi mi söylüyor bunu?" "Sen niye böyle deyip benim içime kurt düşüyorsun ki şimdi?"
Asiye gülerken çenesini onun omzuna yasladı ve "Yakında dayı olursan şaşırma diye sevgilim." deyince "Bence abartmaya gerek yok," dedi Doruk. "Bir aileye bir bebek yeter. Kaldıramayız biz fazlasını, valla bak."
"Tamam aşkım, sakin ol." dedi Asiye gülerek. "Atlas hâlâ ailemizin tek çocuğu, tamam." Doruk, onun kucağındaki oğlunu alıp havaya kaldırırken "Aslan oğlum." dedi. "Sen de kaldıramazsın şimdi yeni bir bebek, biliyorum ben."
Babasını ilgiyle dinleyen Atlas, Asiye'nin gülüşüne sebep olurken, kafasını Doruk'un göğsüne yerleştirdi ve saçlarına konan öpücüğü hissedince huzurla kapattı gözlerini.
🥂🔥
Asiye odanın kapısına yaslandıktan sonra elindeki tişörtü katlayıp açık olan valize koyan Doruk'a bir bakış attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ ŞARAP
FanfictionAsiye Eren ve Doruk Atakul... Hayat onları zıt kutupların birbirlerini çekmesi misali buluşturdu ve bir yol çizdi önlerine. Bu yolu nasıl yürüyeceklerini ise onlar seçecekti: el ele mi, yoksa birbirine mecbur olarak mı? Bambaşka bir şekilde başlayan...