Selam, n'aber?
Önceki bölüm bence çok can alıcı bir yerde bitmişti, bu bölüm ortalığı iyice karıştırıyoruz hdsfshsd
Ben severek yazdım, umarım siz de severek okursunuz.
Yeni bölüm için sınır:75 oy ve 25 farklı kişiden yorum
İyi okumalar.
🥂🔥
Kaşlarının kalkışına engel olamazken "Öyle mi, arkadaş mısınız siz?" dedi Asiye. "Yani, öyle de denebilir." "Hiç bahsetmedi Doruk, senden." "Asiye gidelim hadi, gel." "Doruk araba orada, gitmek istiyorsan git. Biz biraz Eda'yla sohbet edelim, değil mi?"
Eda duyduğu şeye karşılık yüksek perdeden bir kahkaha patlatırken, "Ee, siz nereden tanışıyorsunuz?" dedi Asiye. "Doruk'u biliyorsun, gece kulüplerinin aranan yüzü." derken gevşek bir tavırla gülen kadına karşılık, Asiye bir nefes verirken elini saçları arasından geçirdi. "Bir gece yine buluşacaktık, ben geç kaldım biraz. Ertesi gün aradım, geçiştirdi. Sonra da kayboldu piyasadan. Aradım sürekli ama açmadı telefonları."
Asiye, Doruk'a dönerken "Aradın, öyle mi?" dediğinde Doruk'un kaçan bakışları, iyice sinirini arttırırken, önüne döndü tekrar duyduğu sesle. "Aradım tabi, aramaz olur muyum? Doruk yani bu, insanın nefesini keser, aklını başından alır, biliyorsundur. Başkası olsa uğraşmazdım bu kadar ama Doruk'un peşinden koştum resmen."
Asiye iyice sinirlendiğini hissederken, "Şimdi bulmuşken bırakamam o yüzden, biraz hasret gideririz, sen de kusura bakmayacaksın artık." diyen kadını duyunca "Öyle mi?" dedi kaşlarını kaldırırken. "Evet, biri bir gece benden çalmıştı, şimdi sıra bende."
"Sen nasıl alacaksın benim yanımdan kocamı, gösterene bir." derken ona doğru atılan Asiye'nin önüne geçti Doruk ve "Asiye tamam, gerek yok." dedi. "Ne demek gerek yok ya, geçmiş karşıma 'Alacağım, götüreceğim.' Sen kimi nereye götürüyorsun?"
Şaşırdığını belli ederek "Siz evli misiniz?" diyen kıza yapmacık bir gülümsemeyle bakarken "Yaa, evliyiz, hayallerini yıktım ama kusura bakmayacaksın artık." dedi Asiye. "Bir daha aramayacaksın Doruk'u, duydun mu, o kafandaki düşünceleri de sil."
"Asiye..." diyen Doruk'un sözünü "Gidelim." diyerek kesti Asiye. "Atlas uyanıp bizi göremezse korkar."
Arabaya bindiklerinde "Asiye," diyen Doruk'a "Evde konuşalım Doruk, sinirle yanlış bir şey söylemek istemiyorum." diye cevap verdi Asiye ve cama yasladı kafasını.
🥂🔥
Asiye, Atlas'ı yatağına yatırdıktan sonra salona gelen Doruk'a bakarken "Benim neden böyle bir şeyden haberim yok Doruk?" dedi.
"Güzelim büyütülecek bir şey değil, gerçekten. Sana da söyleyip huzurunu kaçırmak istemedim." "Ne demek, büyütülecek bir şey değil ya? Kadının niyeti gayet belliydi Doruk, sohbet etmeye çağırmıyordu herhalde seni evine."
"Asiye..." "Kimdi o, nereden çıktı birden karşına?" "Eda, babamın bir arkadaşının kızı, annemlere eve yakın oturuyorlar. Biz de birkaç kere takılmıştık öyle, o kadar." "Doruk bunu bu kadar basit anlatamazsın, hiçbir şey yokmuş gibi davranamazsın ya. Kafayı yiyeceğim ben, gerçekten."
"Senden çok önceydi, çok eski. Ben baba olacağımı öğrendiğimden beri kimseyi aklımdan bile geçirmedim Asiye. Seni bulunca diğer her şeyi çıkardım hayatımdan." Doruk, Asiye'nin yanına oturduktan sonra elini yüzüne çıkarmak isteyince kendini geri çekti Asiye. "O gece..." dedi Asiye bakışlarını yere eğerken. "Ben olmasaydım geceyi onunla mı geçirecektin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ ŞARAP
FanfictionAsiye Eren ve Doruk Atakul... Hayat onları zıt kutupların birbirlerini çekmesi misali buluşturdu ve bir yol çizdi önlerine. Bu yolu nasıl yürüyeceklerini ise onlar seçecekti: el ele mi, yoksa birbirine mecbur olarak mı? Bambaşka bir şekilde başlayan...