83| Sevgili

662 63 172
                                    

Selam, n'aber?

Bir Beyaz Şarap okuyoruz, tık, modumuzu yakalıyoruz hdsjfksdhd 💚

Bu bölümü severek yazdım, özellikle son sahne sfsdgsdhg umarım severek okursunuz.

İyi okumalar.

🥂🔥

Doruk yanında yürüyen Asiye'nin elinin üstüne bir öpücük bıraktı ve "Benim canım karım ya," dedi. "Her şeyde mükemmel olmak zorunda mısın acaba, çünkü ben artık hangisine daha çok hayran olacağıma karar veremiyorum."

"Abartma Doruk ya." derken güldü ona Asiye. "Ne demek, abartma? Bu abartılması gereken bir şey. Sen fakülteni üçüncülükle bitirdin ya, hem de kucağında bebekle. Dayanamayıp yarıda bırakan onca kişi varken, sen tüm zorluklara rağmen..." "Aşkım sakin, tamam. Sınavda birinci olanların alt devrelere yaptığı konuşmaya döndü bu."

Doruk, onun gülerek dediği şeye karşılık saçlarına bir öpücük bıraktı ve "Dünyanın en iyi avukatıyla evliyim, biraz tadını çıkarmayayım mı?" dedi. "Stajyer avukat." diyerek kendisini düzelten Asiye'yi duymazdan gelirken, "Avukat Asiye Eren Atakul." diye bir başlık attı Doruk, kafasında.

Asiye, eliyle söylediği şey için bir çerçeve çizen Doruk'a gülerken "Çıkar bakalım tadını." deyişine karşılık kucağına aldığı Asiye'yi etrafında döndürmeye başladı Doruk.

"Doruk düşeceğiz." dedi Asiye kahkahaları arasından. "Doruk... Doruk insanlar bakıyor."

Ayakları tekrar yere bastığında, Doruk "Çok seviyorum seni." dedi saçlarını düzelttikten sonra. "O kadar eminim ki bunda da başarılı olacağına." "Teşekkür ederim." dedi Asiye yanağına bir öpücük bırakıp. "Ne için?" "Her şey için."

Doruk "Bana neden söylemedin?" dedi sonra aklına gelen şeyle. "Aşkım, ben odalara kapanıp ders çalışırken, sen elinde biberonla Atlas'ı uyutmasaydın; ben birkaç saat uyurken, sen oğlumuzla ilgilenmeseydin; sen bu kadar anlayışlı olmasaydın ben az önce o konuşmayı yapamazdım."

"Hepsi senin başarın, ben sadece destekçinim." "Değil işte. Doruk, ben kitaplarımı kapatıp Atlas'a yemek yedirmeye çalışıyor olabilirdim. Çocuğu emzirmeye çalışırken, bir yandan konular nasıl yetişecek diye düşünüyor olabilirdim, okula devam edemeyebilirdim. Sen yanımda olduğun için, bu kadar yardımcı olduğun için hepsi."

"Ben de sen benim için bu kadar fedakârlık yaparken..." "Asiye'm, Atlas ikimizin oğlu, tabi ki ben de bakacağım. Ben bunla övünmüyorum, yapmam gereken şey bu zaten."

Asiye gülümsedi Doruk'a ve "Orada da söyledim." dedi. "Sana yasladım ben sırtımı, desteğini hep hissettim. O yüzden de seni herkesin içinde gururlandırmak istedim."

Doruk, onun elinin üstüne bir öpücük bıraktıktan sonra "Ben senle hep gurur duyarım," dedi. "Ama aslında kendimle daha çok gurur duyuyorum." "Kocam iki saattir kendini övmedi, diyordum ben de, buyur, sahne senin."

"Kendimle gurur duyuyorum, çünkü yanımda senin gibi muhteşem bir kadın var." dedi Doruk, Asiye'nin alnına bir öpücük bıraktıktan sonra. "Seni çok seviyorum."

Asiye kollarını ona sardıktan sonra başını göğsüne yaslarken "Ben de seni çok seviyorum." dedi. Saçlarına arka arkaya konan öpücükleri hissetmek gülümsetirken, huzurla kapattı gözlerini.

🥂🔥

Asiye kucağına aldığı oğluyla müziğin ritmine aykırı bir şekilde sallanırken, omzuna yaslanan oğlunun saçlarına bir öpücük bıraktı.

Yanına gelen Esra'yı görünce yüzüne bir gülümseme yayıldı. "Anneciğim, bak, teyzen geldi." dediğinde "En sevdiği teyzesi." diye düzeltti Esra. "Talya yokken versene, mıncırayım biraz." dediğinde kucağına verdi Asiye, oğlunu.

BEYAZ ŞARAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin