Selam, n'aber?
Yorumları cevaplarken gördüm de siz neden Doruk'un gerçekten küs olduğuna inanmıyorsunuz dshgfhsdgfhdsj benim çocuğum da bir birey ve o da küsebilir #DorukunDaDuygularıVar tskler
Diğer bir konumuz dolmakta bir hayli geciken sınır. Yani dönüp dolaşıp aynı şeyleri konuşmak istemiyorum, bu konu hakkında da diyecek başka bir şeyim yok. Böyle devam ederse olacak şeyi defalarca söyledim zaten, karar sizin.
Yeni bölüm için sınır: 80 oy ve 27 farklı kişiden yorum
İyi okumalar.
🥂🔥
Doruk, dizinde oturan Atlas'ı kucağına alıp kendine çevirdi yüzünü. Oğlunun küçük elleri, yüzünde gezerken güldü ve "Oğlum hadi bir daha söyle," dedi. "Ba... Ba..."
Asiye, ona güldükten sonra "Aşkım tamam, sıkma çocuğu." deyince ona çevirdi bakışlarını ve "Ya benim oğlum bana 'baba' dedi bugün, biraz coşkusunu yaşamayayım mı?" dedi. "Tamam, şımar." dedi Asiye gülmeye devam ederken. Ardından yanağına bir öpücük bıraktı ve "Dünyanın en iyi babası olarak bugün biraz şımartılmayı hak ediyorsun." diye devam etti.
Atlas, babasının kucağında hafifçe zıplarken, ona istediğini verdi ve iki hece arasında birkaç saniyelik boşluk bırakarak "Baba." dedi yine. Doruk duyduğu şey ile tekrar kahkaha atarken "Bu mükemmel bir şey." dedi ve bir öpücük bıraktı oğlunun tombul yanağına.
Asiye, kafasını sevdiği adamın omzuna yasladı ve onları izlerken bir iç çekerek "Çok güzelsiniz." dedi. "Sen daha güzelsin." dedikten sonra Asiye'nin yanağına bir öpücük bırakmak için eğilen Doruk, yüzünde hissettiği acıyla Atlas'a döndü ve Asiye'ye onu gösterirken "Seni mi kıskandı o az önce?" dedi.
"Yok canım, yani daha o kadar aklı ermiyordur herhalde." "Ne demek, aklı ermiyordur? Benim oğlum çok zeki bir kere. Baba, bile diyor." "Ha 'baba' diyorsa tamam." dedikten sonra güldü Asiye ve Atlas'ın avuç içlerine birer öpücük bıraktı. "Güzel oğlum benim, bir tanem." "Ama ben de bir tanenim, değil mi?"
Onun yanağına bir öpücük bıraktı Asiye ve "Öylesin tabi," dedi. "Her şeyimsin sen benim." "Asıl sen benim her şeyimsin, var olma sebebimsin." "Çok seviyorum seni." "Ben seni daha çok." dedikten sonra Atlas'a döndü Doruk ve "Oğlum bence sen de çok seviyorsun, hadi bir de onu söyle." dedi.
"Yok artık Doruk, şiir de okusun istersen." "Yani bana uyar, ben olgunlukla karşılarım." "Olgunlukla karşılayacağına ikna oldum ben, çok inandım yani." Atlas, gözlerini büyüterek bir kere daha 'baba' dedikten sonra kendi kendine gülmeye başlayınca onlar da güldü ve oğlunu tekrar öptükten sonra "Ölürüm sana." dedi Doruk.
Atlas, onların tepkisine karşılık olduğu yerde çırpındı sevinçle. "Ba.. ba." "Babam. Oğlum benim ya, aslan oğlum."
Aradan Atlas ile oynadıkları birkaç dakika geçtikten sonra adını seslenen sevgilisine döndü Asiye ve "Hazır ben bugün okulu resmi olarak bitirmişken birlikte bir şeyler mi yapsak kutlamak için?" dedi Doruk. "Ne gibi?" "Bilmem, ne istersin?" "Ben sadece sizi isterim." dedi Asiye gülerek. "Tamam, o zaman sadece üçümüzün olacağı birkaç günlük bir şeyler ayarlayalım." "Evimizde kalsak? Hem Atlas'ın düzeni bozulmamış olur hem de biz daha rahat ederiz."
Kafasını Asiye'nin omzuna yasladı Doruk ve küçük bir öpücük bıraktı boynuna. "Sen nasıl istersen öyle olsun güzelim," dedi. "Siz yanımda olduktan sonra her yer aynı bana."
🥂🔥
Asiye elindeki mama dolu kaşığı Atlas'a uzattığında üstüne atılan oğluna güldü ve "Hayır anneciğim, mamanı ye." dedi onu tekrar karşısına oturturken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ ŞARAP
FanfictionAsiye Eren ve Doruk Atakul... Hayat onları zıt kutupların birbirlerini çekmesi misali buluşturdu ve bir yol çizdi önlerine. Bu yolu nasıl yürüyeceklerini ise onlar seçecekti: el ele mi, yoksa birbirine mecbur olarak mı? Bambaşka bir şekilde başlayan...