90| Bisiklet 🚲

529 50 147
                                    

Selam, n'aber?

Bu bölüm o kadar hızlı ve karışık ki dsfhdfgsd ama konu arasında kopukluk olmaması için hepsini tek bölüme toplamam gerekiyordu. Ben severek yazdım, bence siz de severek okuyacaksınız. (Doruk severek yaşamadı.)

İyi okumalar.

🥂🔥

Asiye kucağına oturduktan sonra "Anne," diyen oğlunun avuç içine bir öpücük bıraktı ve "Efendim anneciğim?" dedi. "Babama sürpriz yapalım mı?"

Duyduğu şeyle gülümsedi Asiye ve "Nasıl bir sürprizmiş bu?" dedi. "Bilmem, yemek yapalım mı birlikte?" "Acaba benim oğlum mutfakta oyun oynamak için bahane mi arıyor?" "Bahane ne demek?"

Asiye, Atlas'ın sorusuyla birkaç saniye durakladı. "Yani sebep işte anneciğim," dedi gülümseyerek oğlunun saçlarını okşarken. "Sen babana sürpriz mi yapmak istiyorsun?" "Evet." "O zaman koş ellerini yıka, geliyorum ben de."

Atlas koşarak odadan çıkarken arkasından gülerek baktı Asiye. Oturduğu yerden kalktıktan sonra mutfağa geldi ve kendisini bekleyen oğlunu kucağına alıp tezgâhın üstüne oturttuktan sonra "Ne yapmak istersin babana?" dedi.

Birkaç saniye sessiz kalan Atlas heyecanla "Çikolata!" deyince güldü Asiye ve "Anneciğim evde nasıl yapacağız çikolatayı?" dedi.

Asiye "Evde yapılmaz mı ki çikolata?" diyen oğlunun yanağına bir öpücük bıraktı ve "Yapılmaz anneciğim," dedi. "Evdeki çikolatamız bitince ne yapacağız?" derken korkuyla gözlerini açan Atlas'a güldü ve "Babana söyleriz, gelirken alır bebeğim." dedi.

"Yaşasın!" derken kollarını havaya kaldıran oğluna güldü ve "O zaman çikolata yiyebilir miyim?" deyişine karşılık "Sence de bugün çok yemedin mi?" dedi. "Ama anneciğim sen yemedin ki, şimdi sen yerken benim canım çeker. Bence en iyisi biz beraber yiyelim." "Ben seni yiyeceğim şimdi, göreceksin." derken oğluna sarılıp boynuna bir öpücük bıraktı Asiye.

Duydukları kapı sesiyle Asiye sevinçle oraya dönerken, "Baban geldi." dedi Atlas'a. Oğlunu kucağına aldıktan sonra yere inmek isteyişiyle tekrar bıraktı. Antrede durduklarında kollarını göğsünde bağlarken, "Baba sen niye geldin?" diyen Atlas'a döndü şaşırarak.

"Oğlum evim ya burası benim, nereye gideceğim başka? Özür dilerim evime geldiğim için."

"Ya anne," dedi Atlas mızıldanarak Asiye'ye dönerken. "Hani babam gelirken bana çikolata alacaktı?" "Babacığım tamam, alırız ne istiyorsan ama beni evden kovman hoş değil yine de."

Asiye'ye bir bakış attıktan sonra "Hem ben sana başka bir şey aldım," dedi Doruk. Asiye, Atlas'tan önce "Ne aldın?" deyince, Doruk onun heyecanına güldü ve Atlas'ı kucağına aldıktan sonra "Gelin bakalım," dedi. "Beğenmezseniz bile beğenmiş gibi yapın bak, çok heves ettim."

Asiye, ona güldükten sonra peşine takıldı ve az önce içeri girdiği kapıdan tekrar dışarı çıktılar. Evin etrafını dolaşıp arka bahçeye geldiklerinde "Aa, bisiklet!" dedi Atlas. "Bana mı aldın bunu baba?" "Sana aldım babacığım, beğendin mi?" "Çok beğendim, teşekkür ederim."

"Bak, örümcek adam seviyorsun diye böyle aldım ama beğenmediysen değiştirebiliriz." "Hayır babacığım, çok beğendim." "Sen bir şey demedin sevgilim, beğenmedin mi?" "Yok aşkım, dalmışım öyle." dedi Asiye gülümseyerek. "Karşımda dünyanın en güzel manzarası var da."

Doruk aldığı cevaba güldükten sonra Asiye'ye yaklaşıp bir öpücük bıraktı yanağına. "Baba öpmesene annemi." diyen oğluna döndü kaşlarını çatarak ve "Ne demek, öpmesene annemi?" dedi. "Öpme, bana ne." "Anneciğim..." "Anne, bana ne ya, öpmesin. Gidip kendi annesini öpsün, benim annemi öpme."

BEYAZ ŞARAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin