79| Şiir

990 68 143
                                    

Selam, n'aber?

Bu aralar sonuç, tercihler vs derken çok fazla zaman ayıramıyorum buraya ama her şey bir düzene girecek, az kaldı.

Bilgisayarım bozuldu 🥺 birkaç gün içinde tamire vereceğim ama ne zaman elime ulaşır, bilmiyorum.

Ben severek yazdım, umarım siz de severek okursunuz.

İyi okumalar.

🥂🔥

Asiye yatakta bacaklarını uzatmış otururken, odaya giren Doruk'la birlikte dağıldı dikkati. Bakışlarını ona çevirdiğinde Doruk'un kapıyı kapattığını görünce elindeki kitabı kapatıp komodinin üstüne bıraktı o da.

Ayak ucuna oturan Doruk, ona yaklaşıp boynuna bir öpücük bırakırken, gülümseyerek gözlerini kapattı Asiye. Elleri, belini sardığında, Asiye "Doruk..." dedi kendini geri çekerken. "Annemle babam yan odada."

"Odaya dalacak değiller ya," dedi Doruk tekrar boynuna bir öpücük bırakırken. "Hem karım değil misin, hiç kimse bir şey diyemez." "Aşkım kimse bir şey diyemez tabi ama ben rahat edemem."

Doruk ondan uzaklaşırken "Tamam Asiye," dedi. "İyi geceler sana." Yatakta yerine yattıktan sonra kendisine arkasını dönen Doruk'a bakarken gülümsedi Asiye ve çenesini koluna yaslarken "Şş yakışıklı," dedi. "Küstün mü bana?"

"Çocuk muyum ben, neden küseyim?" "Neden arkanı döndün o zaman?" "Rahat yat diye." "Benim en rahat yattığım yer senin kollarının arası."

Doruk bir şey demeden gözlerini kapatıp kafa sallarken, onu kolundan sarsarken "Böyle uyuyamazsın," dedi Asiye. "Tüm gün güldük, eğlendik, gece böyle olmak için mi?"

"Bir şey olduğumuz yok Asiye." "Ne bu tavır o zaman? Biz evliyiz diye her istediğinde olacak bir şey mi bu?" "Ya ben öyle bir şey mi dedim?" derken yattığı yerde doğruldu Doruk.

"Öyle demedin ama tavır aldın, konuşmuyorsun bile." "Asiye sen istemedin, ben de zorlamadım, olması gereken bu değil mi?" "Olması gereken bana arkanı dönüp yatman mı sana göre? Peki Doruk, biz bu gece konuşmayalım en iyisi."

Asiye yataktan çıkmak için bir hamle yapınca "Nereye gidiyorsun?" dedi Doruk. "Umurunda mı?" dese de Doruk'un sessizliği karşısında "Atlas'ın odasına." dedi Asiye.

O, yataktan kalkınca bileğine asılıp geri çekti Doruk ve "Hiçbir yere gidemezsin," dedi beklemediği hamle karşısında yatağa düşen Asiye'ye.

Bir nefes verdikten sonra "Ya yanına geliyorum, seni öpüyorum, sevdiğimi söylüyorum ama sen sürekli kendini geri çekiyorsun. Asiye, ben seni annenlerin evinde de öptüm, fazlası da oldu. Şimdi sanki bunu bahane edip benden uzak durmaya çalışıyor gibisin." dedi.

"Yok artık Doruk, ben senden neden uzak durmaya çalışayım?" "Ben de onu merak ediyorum." "Aşkım yok öyle bir şey, gerçekten. Sadece... Biraz gerildim sanırım. Annemle babam ilk defa geldi ya evimize, ondan. Doruk, benim annem ve babam, seninkiler gibi değil ki, biliyorsun bunu. Senden uzak durmaya çalışmıyorum, sadece..." derken, Doruk "Anladım, yersiz bir tepkiydi, özür dilerim." dedi.

Kendisine gülümseyen kadına aynı şekilde karşılık verdi Doruk ve yaklaşıp dudaklarına bir öpücük bıraktıktan sonra "Seni üzmekten nefret ediyorum." dedi. "O kadar seviyorum ki seni, benden uzağa bir adım atınca nefesim kesiliyor. Saçmaladım biraz, haklısın ama gitme bir yere, büyütmeyelim, olur mu?"

Asiye, ona kafa sallayarak cevap verdikten sonra yüzündeki gülümsemeyle yaklaştı ona ve dudaklarını kavradı. Küçük bir öpücükten sonra kendini geri çeken Doruk, gülümsedi ona. Yüzüne düşen saçlarını geriye çektikten sonra bir öpücük de alnına bıraktı ve "İyi geceler güzelim." dedi.

BEYAZ ŞARAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin