13| Kumral

1.4K 104 381
                                    

Bir günde iki bölüm mü? :D

Tekrardan merhaba, nasılsınız?

Aslında 2. bölümü atma gibi bir planım yoktu ama yazınca beklemek istemedim. (Kesinlikle grubun etkisi yok bu durumda nfdbfhdsgdfshdjf)

O kadar karışık bir bölüm oldu ki anlatamam fbsdhsdfhsdj ben severek yazdım, umarım siz de severek okursunuz.

İyi sövmele-okumalar.

🥂🔥

Doruk karşısındaki barmenin önüne bıraktığı bardağa bir bakış attıktan sonra aldı ve tek yudumda içti. "Baba olamazmışım." diye söylendi sonra kendi kendine. "Ben, çocuğumu pamuklarla sarıp sarmalayacağım be, ne demek 'baba olamazsın.'?" Boş bardağını gösterip "Bir tane daha." dedikten sonra "Göstereceğim ben sana babalığı." diye devam etti söylenmeye.

Aradan yaklaşık 10 dakika geçerken hissettiği hoş kokuya çevirdi gözlerini ve çekici bir kadınla karşılaştı. Elini saçına attıktan sonra kendisine gülümseyen kadına karizmatik bir şekilde baktıktan sonra önüne döndü ve bardağını aldıktan sonra kadınla arasında duran boş bar taburesine geçti.

"Size eşlik edebilir miyim?" dediğinde onu süzdü kadın ve "Neden olmasın." dedikten sonra "Bana da bir tane söyler misiniz?" dedi Doruk'un elindeki içkiyi kast ederek. Bu hareketinin hoşuna gideceğini biliyordu. Siparişi verdikten sonra tekrar kadına döndü ve "Bu gece yakından tanıyabilir miyim seni?" dedi bakışlarını üzerinde gezdirerek.

Karşısındaki kadının gülüşü kulaklarını doldururken elini tekrar düzeltmek için saçlarına atınca ondan önce davrandı Doruk ve kumral saçlarını geriye aldı. Bu hareketi üzerine kadın uzun tırnaklı elini Doruk'un yüzüne çıkardı ve "Çok vakit kaybetmeyelim o zaman." dedi. "Gece uzun olsun, diyorsun yani?" "Belki de." Kadının yüzlerini birbirine yaklaştırarak, kısık sesle söylediği cümle karşısında yüzleri arasındaki birkaç santimlik mesafeyi kapatacakken duyduğu sesle oraya çevirdi bakışlarını.

Önlerine bırakılan bardaklardan sonra bakışlarını karşısındaki barmen çocuğa çevirince tanıdık gelen sima gülümsetti onu. Asiye duyduğu sesle geç de olsa önüne dönerken "Aman efendim, kimler gelmiş!" dedi coşkuyla. Önüne bırakılan içkiyi aldıktan sonra "Barmen kardeşim gel, ben bir sarılayım sana." dedi.

"Pardon." dedikten sonra giden genç adamda olan bakışlarını çekmesine sebep oldu koluna konan el. Karşısındaki kadın "Biraz sıcak oldu sanki," dedi imalı bir şekilde. "Birlikte sönmeyelim mi bu gece?" "Bence geç bile kaldık." dedi Doruk oturduğu yerden kalkarken.

Birlikte odaya çıktıktan sonra kapattığı kapıya dayadı Doruk, karşısındaki genç kadını. Küçük elbisesinin örttüğü beyaz tenini süzdükten sonra yüzüne çevirdi gözlerini. Elleri karşısındaki kadının vücudunu kavrarken birbirine dayadı bedenlerini.

🥂🔥

Doruk uykusundan uyandığında zorlanarak açtı gözlerini, her bir kirpiğine tonlarca ağırlık bağlanmış da tek kaçışı uyumakmış gibi hissediyordu. Bakışlarını diğer tarafa çevirdiğinde yüzüne gelen kumral saçlar gülmesine sebep oldu.

Vücuduna sarılı kollara bir bakış attıktan sonra "Ahtapot gibi yapışmış ya." dedi kendi kendine ve bir öpücük bıraktı elinin üstüne. Omzundan sarkan saçlarından bir tutamı parmaklarıyla kavradıktan sonra burnunun ucuna sürttü elindeki saçı. Ellerinden biriyle yüzünü genç kız, gülmesine sebep olurken "Uykucu," dedi. "Kalk hadi."

Bu sefer gıdıklamaya başladığında gözlerini açmadan onun elinin üstüne vurdu Melisa ve "Doruk rahat bırak beni." dedi. "Uyan hadi, yeter bu kadar uyku." "Gece beni uyutmayıp sabaha kadar konuştun, bırak beni, uyuyacağım." "Ya ne uykusu, işimiz var bizim." Melisa yatakta doğrulduktan sonra ellerini havaya kaldırdı ve "Allah'ım abime akıl, bana sabır ver lütfen ya." dedi.

BEYAZ ŞARAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin