44| Alev

1.6K 96 273
                                    

Selam, n'aber?

Bu sefer sınır geç mi doldu, bana mı öyle geldi, bilmiyorum ama özledim burayı. Bir de yeni bir kitap yazmaya başladım, o kadar darlanıyorum ki yazarken, imdat yani. Neyse, Beyaz Şarap bana iyi gelecek, yaralarımı saracak.

Bölüm Simge ve diğer grup kızlarına ithaf edildi, açıklama bitmiştir tskler ✨

Bu bölüm ful hot, eğer rahatsız olan varsa bölümü direkt atlayabilir, hikaye akışından bir şey kaybetmiş olmazsınız. Her zamankinin biraz üstünde bu sefer yazdıklarım, okuyanlara hayırlı başarılar dilerim.

Bölüm hot olduğu için sınırı düşük tutuyorum. Yeni bölüm için sınır: 65 oy, 20 farklı kişiden yorum.

Ben utanarak yazdım dgdhsgfdjshd umarım severek okursunuz.

İyi okumalar.

🥂🔥

10 Gün Sonra

"Doruk," dedi Asiye onu kolundan sarsarken. "Hadi uyan artık." Gözlerini açmadan ofladı Doruk ve "Asiye cumartesi bugün," dedi. "Bırak, biraz daha uyuyayım." "Ya kalksana." "Aşkım sonra kalkarım, gel sen de uyu hadi." Onun yatakta yüzüstü yatışını fırsat bilerek sırtına yattı Asiye ve "Kalk hadi." dedi yanağına bir öpücük bıraktıktan sonra.

Doruk oflayarak gözlerini açtıktan sonra sırtındaki Asiye'ye yan bir bakış attı ve komodinin üzerindeki telefonu aldı eline. Ekranı aydınlattığında "Asiye saat daha 8 ya, neden kaldırdın beni bu saatte?" dedi.

"Kaldırdım çünkü seni çok özledim." "Tamam, sonra hasret gideririz, uyuyalım şimdi." Onun gözlerini kapatarak söylediği şey ile ofladı Asiye ve "Asıl sonra uyuruz," dedi. "Atlas uyanana kadar birlikte vakit geçirelim biraz, hadi."

Doruk tek gözünü aralayıp ona bakarken "Uyanmaz mı?" deyince "Uyanmaz," dedi Asiye yüzüne yayılan gülümseme ile. "Yeni uyudu. Karnı tok, altını da temizledim. 1 saat kadar uyur." "1 saat bana yeter." dedikten sonra yatakta ani bir hareketle altına aldı Asiye'yi.

Asiye'nin şen kahkahası odada yankılanırken "Çabuk uyandın." deyince "Uykudan daha cazip seçeneklerimiz varmış." dedi yüzündeki yamuk gülüşle birlikte. "Hm?" derken kollarını, boynuna dolayan Asiye'ye gülümsedi ve ona doğru eğilerek dudaklarını birleştirdi.

Elleri, bekletmeden dudaklarını aralayıp tutkuyla karşılık veren Asiye'nin vücudunda dolaşırken, ensesindeki kısa saçlarını çekiştiriyordu Asiye de. Dudaklarını Asiye'nin boynuna yerleştirdikten sonra sık nefesleriyle birlikte sıcak, ıslak öpücüklerini bırakmaya başladı. Teninden yayılan kokuyu hissetmek, gülümsetirken omuzlarına asılan Asiye ile küçük bir öpücük bıraktı boynuna.

Dudakları, vücudu üzerinde aşağı kayarken, geçtiği her yere izlerini bırakmayı ihmal etmiyordu. Göğüs oluğuna geldiğinde kokusunu içine çekerek, büyük bir öpücük bıraktı ve dudaklarını ondan ayırdı. Üzerinde doğrulup Asiye'yi incelediğinde her zamanki gibi büyüleyici güzelliğiyle yattığını görünce yüzündeki gülümseme ile bir öpücük bıraktı dudaklarına.

Üzerindeki sabahlığın kuşağını çözdükten sonra önceki seferlerdeki gibi atmak yerine yanında tutunca oraya kaydı Asiye'nin bakışlarını. Ama omuzlarında dolaşan parmakları hissedince ona döndü. Doruk'un parmakları, Asiye'nin dudaklarını okşarken, parmak uçlarına küçük öpücükler bıraktı Asiye.

Geceliğinin askılarını omzundan indirdikten sonra ince iplerin geçtiği yere boylu boyuna öpücükler bıraktı. Üzerindeki beyaz geceliği sıyırmadan önce süt verdiği için iyice şişen göğüslerine kaydı bakışlarını. Asiye'nin yüzüne bir gülümseme yerleşirken, bakışlarını çekme gereği duymadan geceliği çıkardı Doruk.

BEYAZ ŞARAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin