DUYURU!

334 11 0
                                    

Merhabalar;

Bu maalesef ki geç kalan o bölüm değil :)

Bu aralar oldukça yoğunum ve fark etmişsinizdir ki, yarı finalden önce sık sık bölüm geliyordu ve belki bir, belki iki kere aksaklık çıkıyordu.

Ama dediğim gibi oldukça yoğunum ve hiçbir şekilde bölüm yazacak vaktim olmuyor.

Şu an 54. Bölümü yazıyorum lakin daha yarısında sayılırım ve ben bölüm atmayalı neredeyse 2 hafta olacak.

Yarı final bölümünü attıktan sonra artık haftada bir veya iki kere bölüm atmaya çalışıyordum ama maalesef ki bazı sebeplerden dolayı bu olmadı.

Gönül isterdi ki eski aktifliğime geri döneyim ama bu şimdilik mümkün değil.

Bu yüzden Buz ve Ateş'e bayrama kadar ara vermek istiyorum.

Ara vermezsem sizi bölüm için sürekli bekletmiş olacağım ve bu gerçekten hoşuma gitmiyor. Bu yüzden bayrama kadar yazabildikçe bölüm yazıp biriktirmeyi düşünüyorum.

Böyle yaparsam hem sizi bekletmek yerine kitabımıza kısa bir ara vermiş olur, hemde bölüm biriktiririm ve bayramdan sonra eski aktifliğime geri dönerek biriktirdiğim bölümleri atmış olurum.

Gerçekten Buz ve Ateş'e ara vermek istemezdim ama bölümü yazacak vaktim bir türlü olmuyor ve sizi bu şekilde bekletmek istemiyorum.

Hem ara sıra duyuru panomda alıntılar veya ufak spoiler paylaşabilirim ;)

Buz ve Ateş'i yazarken aynı zamanda yeni bir kurgu yazıyorum -bunu da burada duyurmuş oldum sjbddjfj- ve yazdığım bu yeni kurgu üzerinde hiç olmadığı kadar emek harcıyor ve dört dörtlük bir kurgu olması için elimden geleni yapıyorum.

Bu yeni kurgum benim için gerçekten çok özel ve birkaç hafta önceye kadar gecelerimi buna verdiğimi söyleyebilirim.

İnşallah bu yeni kurgum birkaç aya kadar yayında olmuş olacak.

Yayında olan bir diğer kurgum, Okyanusum'daki Kelebek'e ara vermiştim ve onu bir süre yazmayı düşünmüyorum. Çünkü olaylar bakımından biraz ağır ve derin bir kurgu olacak ki, şu an maalesef ona kafa yoramıyorum ve sanırım en yazma isteğimin bir türlü gelemediği tek kurgum :(

Anlayacağınız istemeyerekte olsa Buz ve Ateş'e bayrama kadar ara vermek zorundayım. Hem bu yeni kurguma biraz daha yoğunlaşacak, hemde Buz ve Ateş'e, yetiştirme telaşı olmadan bölüm biriktirebileceğim.

Bu yeni kurgum benim için gerçekten çok özel ve üzerinde en çok çaba harcadığım kurgum diyebilirim.

Sizlerden bunun için af diliyorum ve anlayışınız için teşekkür ediyorum. 🙏

Bayramdan sonraya görüşmek üzere;

Kendinize iyi bakın... 🖤

🧊🔥

BUZ VE ATEŞ (ALEV SERİSİ - 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin