𝕶𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖆 1

4.1K 93 3
                                    

   🅐︎lfa Měsíční smečky, Angel Moon, si ve svých dvaceti pěti letech postavil hlavu, že je na čase, aby si našel svou Lunu.

Doteď mu to bylo vcelku jedno, ale už jsou to tři roky, co mu jeho otec předal celou smečku a on je stále bez ní.

Angel se právě prochází po smečkovém domě a závidí všem vlkům, co už svojí družku našli.

V domě bydlí okolo třiceti vlkodlaků a on je jejich alfou. Dokonce, zde bydlí i jeho rodiče, kteří se nemůžou dočkat, až si jejich syn najde družku a pak jim spolu dají vnoučata.

„Dobré ráno." Pozdravil všechny vlkodlaky, které potkal. Své rodiče našel v kuchyni. Jeho matka Eleonor Moonová smaží vajíčka a slaninu. Jeho otec Landon Moon, nalévá džus do skleniček, kávu do šálků a čaj do hrnečků. Každému, kdo se přišel nasnídat.

„Dobré ráno i vám." Matka i otec se na něj otočili a usmáli.

„Co si dáš synu?" Zeptá se jeho otec.

„Kávu a džus tati. Děkuji." Matka zatím dosmaží vejce a slaninu, pak je dá na talíř. Položí to před něj ve stejné chvíli, kdy jeho otec položí džus a kávu.

„Moc vám oběma děkuji." Poděkuje.

„Nemáš za co synku." Odpoví mu matka, když zrovna rozklepává další vejce na pánvičku. Otec ji zatím pokládá slaninu na tu druhou.

Podle Angela jsou jeho rodiče dokonalý pár. Skvěle sehraný v každé chvíli. Dokonce i s jeho výchovou byli za jedno. Žádné rozepře.

Sotva snědl pár soust, jeho otec si k němu přisedl. „Už by jsi měl synu začít hledat svou Lunu. Smečka nemůže být dlouho bez ní." Ví to. Až moc dobře to ví.

„Já vím otče, ale kde bych jí měl hledat? Nemohu tu přeci nechat smečku samotnou." Matka zaregistruje jejich rozhovor.

„Máš přeci Betu a nás." Vypne sporák, dá vajíčka sobě i otci na talíř, pak slaninu a talíře postaví na stůl. Poté se sama posadí.

Zamyslí se nad tím. Jeho Beta, Jake Gorman, je starší jak on a byl betou v době, kdy jeho otec byl ještě Alfou a proto si uvědomí, že mu může důvěřovat stejně, jako otci a matce.

„Máte pravdu. Tahle smečka už potřebuje svojí Lunu a já potřebuji družku." Podívá se na otce.

„Tento měsíc dám veškeré záležitosti do pořádku a pak se jí vydám hledat." Slíbí.

Tuhle záležitost už nemůže nadále odkládat, ale co bude, když jí nenajde? To bude muset řešit, až tahle situace nastane.

Dojí snídani, vypije džus, kávu a odejde z kuchyně do své pracovny, kde na něj čeká spousta papírování.

Zasedne za stůl a vezme první složku, ve které když se začte, je žádost o povolení ke svatbě. Nevidí důvod proč Margot Redbirdové a Robbiemu Cainovi, žádost zamítnout. Proto ji podepíše a vyřízenou složku odloží na druhou stranu stolu.

Takhle to jde celé dopoledne, než se v jeho pracovně objeví jeho Beta Jake a donese mu oběd, který uvařila jeho matka.

„Eleonor ti posílá oběd. Máš se najíst a já na to mám dohlédnout." Angel se zamračí.

„To mi máš dělat chůvu? To jsi Jaku dopadl hůř, než já." Začne se smát a Jake se k němu nakonec přidá.

𝕬𝖑𝖋𝖆 𝖆 𝖏𝖊𝖍𝖔 𝕷𝖚𝖓𝖆 ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat